Sanibel - een recensie van Spellengek

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Dagmar
Geheim Genootschap

Sanibel - een recensie van Spellengek

Bericht door Dagmar »

Sanibel is een eilandje voor de kust van Florida waar Wingspan-auteur Elizabeth Hargrave van kinds af aan veel naar toe gaat met haar familie. Ze lopen langs de kust om lekker uit te waaien en rapen ondertussen mooie schelpen en haaientandjes op. De vader van Elizabeth zag hier wel een mooi thema voor een spel in. Ze ging daarmee aan de slag en het resultaat ligt nu in de winkel.

Lees verder op: https://www.spellengek.nl/sanibel/

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Re: Sanibel - een recensie van Spellengek

Bericht door Pura Vida »

Leuk dat je dit al hebt kunnen spelen en erg fijne recensie om te lezen. Een spelidee van haar vader inderdaad, die stierf toen het spel nog in de testfase zat, maar dat hij dus nog wel heeft kunnen spelen, aldus haar design diary.
Het is haar dus wederom gelukt om een natuuronderwerp te laten stralen in een spel. Knap hoor, want dat is eigenlijk bij elk spel dat ze ontwerpen heeft. Ik vind ze niet allemaal even goed, maar thematisch kloppen ze elke keer.
Vraagje: hoe ben je hieraan gekomen? Ik wil Sanibel zeker proberen, maar kan hem nergens vinden.
Afbeelding
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad. Mijn vrouw is gek op het strand, op de manier van hoe slechter het weer hoe liever, dus niet om te zonnen.
Verder ziet het er leuk uit. Staat nu in mijn wishlist :thumbup:
Laatst gewijzigd door roubosga op za 11 apr 2026, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik heb hem bij crowdfinder gekocht, maar daar is hij nu ook uitverkocht. Ik denk dat je het beste aan je favoriete (online) spellenwinkel kan vragen of ze er aan kunnen komen. Dat kan vast en dan kunnen ze hem voor je bestellen.