DSS79 - It’s a Wonderful World, Tea for 2 en de NSP

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

rvlieshout
Geheim Genootschap

DSS79 - It’s a Wonderful World, Tea for 2 en de NSP

Bericht door rvlieshout »

Afbeelding

De Startspelers Bordspel Podcast Aflevering 79 – It’s a Wonderful World, Tea for 2 en de Nederlandse Spellenprijs

De Startspelers zijn er weer met een nieuwe aflevering! We drinken thee als Alice in Wonderland in het spel Tea for 2 en we bouwen aan ons imperium in It's a Wonderful World.

Daarna nemen we een kijkje achter de schermen bij de Nederlandse Spellenprijs. Rowdy zit in de jury en we nemen jullie mee achter de schermen bij deze jaarlijkse prijs. Hoe bepaalt de jury eigenlijk welke spellen worden genomineerd?

Schuif aan bij ons aan tafel en luister mee!

3:00 Welke bord- en kaartspellen hebben we gespeeld? It's a Wonderful World (Geronimo Games) en Tea for 2 (Space Cowboys).

22:40 De Nederlandse Spellenprijs: de weg naar de nominaties.

Reageren? Of een vraag? Stuur een mail naar destartspelers@gmail.com

Deze podcast wordt gemaakt door Rowdy van Lieshout en Sélène Brinkhof.

De Startspelers is een As a Board Gamer podcast. Kijk voor meer recensies en andere content over bordspellen op http://www.asaboardgamer.com/.

Link naar de aflevering

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: DSS79 - It’s a Wonderful World, Tea for 2 en de NSP

Bericht door pieter.schutz »

Hoi Startsepelers,

Ik wilde even zeggen dat ik tot voor de verandering nooit luisterde omdat ik er eigenlijk niets van wist. Door jullie enquête heb ik me geabonneerd met het idee: "Eens kijken of dit me aanspreekt."

En dat doet het.
De laatste drie afleveringen met veel plezier geluisterd. Jullie manier van praten over spellen sluit erg aan op mijn manier van denken, en jullie zitten in zo'n beetje dezelfde situatie als ik/wij (2 kinderen ongeveer dezelfde leeftijden en dan zoeken naar hoe toch te spelen).

Kortom, dankjewel. Ik luister met veel plezier.
Afbeelding