Maar als je moet kiezen… welke kun je dan het beste kopen? Klik op de afbeelding voor mijn advies!
(Wat vind jij de leukste uitbreiding?)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Je kunt ook naar je lokale spellenwinkel...!Je kunt Everdell Pearlbrook online bestellen bij bol.com, Spellenrijk.nl, WhiteGoblinGames.nl en Spelhuis.be.
Je kunt Everdell Spirecrest online bestellen bij Spellenrijk.nl, bol.com, WhiteGoblinGames.nl en Spelhuis.be.
Je kunt Everdell Bellfaire online bestellen bij Spellenrijk.nl, WhiteGoblinGames.nl en Spelhuis.be.
Spellenwijs.nl schreef: [...] het toevoegen van de tags. Dat laatste wist ik nog niet en moet ik misschien ook wat vaker doen.

Oe thanks voor het attenderen op die typfout, heb 't aangepastozuzo schreef: Ik dacht even dat er een uitbreiding op stapel stond die ik niet kende, maar Nuzleaf is denk ik een wat aparte spelling van Newleaf
Ik ben een beetje een completionist en vind table presence niet onbelangrijk, dus heb alle bestaande uitbreidingen (in de deluxe versie). Met een 3d-printed insert zit bijna alles in de basisdoos...
Pearlbrook is zeker mooi, maar vond het qua spelen wat tegenvallen -- de wonderen en parels zijn best lastig om te krijgen en dat gaf eerder een lichte irritatie dan een aanvulling op het basisspel. Misschien wat vaker proberen.
Spirecrest vond ik wel erg leuk -- het spel wordt er best wat anders van, en het slechte weer kan je best dwarszitten.
Bellfaire heb ik de "reguliere" dingen gewoon bij de rest gemengd, de asymmetrische kaarten nog niet gebruikt, speel het meestal met spelers die het nog niet zo vaak gespeeld hebben, dus ik heb al genoeg om in de gaten te houden / uit te leggen.
De komende uitbreidingen heb ik wel een $1 pledge voor open staan, ben nog aan het dubben of ik nou maar gewoon de alles-in-een doos moet doen en mijn huidige versie te verkopen, of alleen Newleaf te doen (al gaat dat nooit passen in de basisdoos![]()