Evergreen is een nieuw spel waarin de natuur centraal staat en dat er lieflijk uitziet. En dat is slim van de uitgever, want dit soort spellen doet het de laatste jaren goed. Waarom zou je elkaar de kop inhakken aan de spellentafel als je je in plaats daarvan ook een ideale wereld kan creëren waarin (in het geval van Evergreen) bomen tot in de hemel groeien. Want dat is waar het in Evergreen om draait: het planten en laten groeien van bomen om zo een groene planeet te creëren.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/evergreen/
Spellengek recenseert: Evergreen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Dinendal Linwelin
- Sojaboon
Re: Spellengek recenseert: Evergreen
Heeft iemand deze al eens geprobeerd? En wat zijn de bevindingen?Dagmar schreef: Evergreen is een nieuw spel waarin de natuur centraal staat en dat er lieflijk uitziet. En dat is slim van de uitgever, want dit soort spellen doet het de laatste jaren goed. Waarom zou je elkaar de kop inhakken aan de spellentafel als je je in plaats daarvan ook een ideale wereld kan creëren waarin (in het geval van Evergreen) bomen tot in de hemel groeien. Want dat is waar het in Evergreen om draait: het planten en laten groeien van bomen om zo een groene planeet te creëren.
Just go with the Flow!
Now, bring me that Horizon!
-
olavf
- El Capitan
In ieder geval Dagmar, gezien de recensieDinendal Linwelin schreef:Heeft iemand deze al eens geprobeerd? En wat zijn de bevindingen?Dagmar schreef: Evergreen is een nieuw spel waarin de natuur centraal staat en dat er lieflijk uitziet. En dat is slim van de uitgever, want dit soort spellen doet het de laatste jaren goed. Waarom zou je elkaar de kop inhakken aan de spellentafel als je je in plaats daarvan ook een ideale wereld kan creëren waarin (in het geval van Evergreen) bomen tot in de hemel groeien. Want dat is waar het in Evergreen om draait: het planten en laten groeien van bomen om zo een groene planeet te creëren.
Ik heb hem ook twee keer gespeeld. Beviel mij erg goed: lekker op je eigen bordje iets moois opbouwen, maar ondertussen wel opletten/bepalen wat er overblijft. Beide elementen zijn van belang.
-
Dinendal Linwelin
- Sojaboon
Ok euhm. Had over de 'lees verder op' gelezen ... Oops.
Vond het anders een nogal heel erg algemene beschrijving
.
Merci alvast voor de reactie
Vond het anders een nogal heel erg algemene beschrijving
Merci alvast voor de reactie
Just go with the Flow!