Ik ben opgegroeid in Friesland. Op mijn achttiende lonkte de wijde wereld en ben ik vertrokken om te gaan studeren. En zoals het zo vaak gaat vond ik daarna een partner en baan in de regio waar ik was gaan wonen en kom ik sindsdien alleen nog voor familiebezoek in Friesland. Maar je kan het meisje wel uit Friesland halen, maar Friesland niet uit het meisje: ik heb nog steeds een zwak voor de provincie. Toen ik hoorde dat er een spel uitkwam waarin Friesland centraal staat, wist ik dan ook wat me te doen stond: hier met dat spel!
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/frysk/
Frysk, een recensie van Spellengek
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
- warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Re: Frysk, een recensie van Spellengek
Graag gedaan. Ik heb het spel oprecht met plezier gespeeld, vind het super gaaf hoe jullie de provincie en de musea in de spotlight zetten en dus was het schrijven van deze recensie een feestje. Het is dat mijn laatste kwartaal zo druk was, anders had ik het eerder gedaan.
Ik hoop dat het spel een groot succes wordt en er straks allemaal vakantiegangers de musea gaan aflopen voor de scenario kaarten. Ik zag dat er al een Engelse vertaling van de regels is, maar als het kan dan zou een Duitse vertaling ook handig zijn. Er gaan best wat Duitsers op vakantie in Friesland per slot van rekening.
Ik hoop dat het spel een groot succes wordt en er straks allemaal vakantiegangers de musea gaan aflopen voor de scenario kaarten. Ik zag dat er al een Engelse vertaling van de regels is, maar als het kan dan zou een Duitse vertaling ook handig zijn. Er gaan best wat Duitsers op vakantie in Friesland per slot van rekening.
- warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Frysk, een recensie van Spellengek
Ja daar moeten we nog maar eens naar kijken. Het is best veel werk en het spel heeft ook nog extra hoofdstukken over taal en landschap. En vraagt ook weer opmaak. Budget is al meerdere keren uitgegeven. Maar wie weet heeft het museum netwerk de expertise, dat ga ik eens initieren.
Danke schön.
Danke schön.
arjanvanhouwelingen.com