De inschrijvingen lopen gestaag binnen. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deel het zeker met je spelvrienden.ozymandias schreef:Hoe verloopt het met de inschrijvingen?
Hier verschijnt weinig info over ... nog een dikke maand te gaan!!!
BK Istanbul
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Re: BK Istanbul
Labels:
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Heb ik reeds gedaanSpelmaecker Davy schreef:De inschrijvingen lopen gestaag binnen. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deel het zeker met je spelvrienden.ozymandias schreef:Hoe verloopt het met de inschrijvingen?
Hier verschijnt weinig info over ... nog een dikke maand te gaan!!!
Hoeveel deelnemers heb je nodig voor volle bezetting te hebben van het toernooi? 25?
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
WGG hanteert het motto: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Dus er staat geen maximaal aantal deelnemers op de inschrijvingen. Ook de zaal kan wel wat aan van capaciteitozymandias schreef:Heb ik reeds gedaanSpelmaecker Davy schreef:De inschrijvingen lopen gestaag binnen. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deel het zeker met je spelvrienden.ozymandias schreef:Hoe verloopt het met de inschrijvingen?
Hier verschijnt weinig info over ... nog een dikke maand te gaan!!!ik kan nog eens polsen ...
Hoeveel deelnemers heb je nodig voor volle bezetting te hebben van het toernooi? 25?
Maar we gokken inderdaad op een 25-50tal deelnemers. 100 mag natuurlijk ook
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Momenteel komen de inschrijvingen op gang. 18 deelnemers tot nu toe.
Aan de eerste 25 kunnen we, dankzij spielbox, de mini-uitbreiding 'kebabshop' schenken.
Voor de volgende 25 hebben we de bonuskaart 'legendary summoner' van Tash-Kalar klaarliggen (als troostprijs).
Inschrijven kan nog tot donderdag 25 juni via deze link: https://docs.google.com/forms/d/1V2Te7_ ... E/viewform
Aan de eerste 25 kunnen we, dankzij spielbox, de mini-uitbreiding 'kebabshop' schenken.
Voor de volgende 25 hebben we de bonuskaart 'legendary summoner' van Tash-Kalar klaarliggen (als troostprijs).
Inschrijven kan nog tot donderdag 25 juni via deze link: https://docs.google.com/forms/d/1V2Te7_ ... E/viewform
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Goed bezig manne ... het is nog eventjes héSpelmaecker Davy schreef:Momenteel komen de inschrijvingen op gang. 18 deelnemers tot nu toe.
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Komende zaterdag is het zover! Het BK Istanbul. Inschrijven kan nog tot en met donderdag via het volgende formulier: http://goo.gl/forms/zhDbjycEt2
White Goblin Games voorziet een mooie prijs voor iedere finalist (3grotere spellen en 2 kleine spellen) + een gadget voor iedere deelnemer.
White Goblin Games voorziet een mooie prijs voor iedere finalist (3grotere spellen en 2 kleine spellen) + een gadget voor iedere deelnemer.
-
lordyazos
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Yannick
Moest het zo ver niet zijn kwam ik wel eens even af. Maar ik vind het wat ver...
Allesinds veel plezier
Allesinds veel plezier
-
JensVerwaest
- Party Animal
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Voor 7 wonders toernooi al zeker een 25-tal.JensVerwaest schreef:Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen?
Voor Istanbul toernooi al zeker een 20-tal, dat ik heb vernomen.
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Oei, nee die cijfers zijn volledig fout.ozymandias schreef:Voor 7 wonders toernooi al zeker een 25-tal.JensVerwaest schreef:Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen?
Istanbul net geen 30.
7 Wonders hebben we 12 deelnemers.
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Oei ik dacht dit toch eens ergens gelezen te hebben. Mijn excuses.Spelmaecker Davy schreef:Oei, nee die cijfers zijn volledig fout.ozymandias schreef:Voor 7 wonders toernooi al zeker een 25-tal.JensVerwaest schreef:Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen?
Istanbul net geen 30.
7 Wonders hebben we 12 deelnemers.
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
De prijzenpot is gekend!
1e prijs Istanbul + uitbreiding Istanbul Mokka en Smeergeld
2e en 3e prijs Uitbreiding Istanbul Mokka en Smeergeld
4e prijs Machi Koro
5e prijs Träxx
1e prijs Istanbul + uitbreiding Istanbul Mokka en Smeergeld
2e en 3e prijs Uitbreiding Istanbul Mokka en Smeergeld
4e prijs Machi Koro
5e prijs Träxx
-
stefaan
- Caballero
- Contacteer:
Mooi. Tijd om nog wat te oefenen. 
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Even aanvullen bij Davy: White Goblin Games voorziet voor alle deelnemers een kleine promo van één van hun vroegere spellen. Leuke hebbedingetjes voor mensen met completitis.
(De nrs. 1-3 krijgen hun Istanbul uitbreiding nagestuurd wanneer het spel aankomt bij WGG.)
(De nrs. 1-3 krijgen hun Istanbul uitbreiding nagestuurd wanneer het spel aankomt bij WGG.)
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Mooi mooi ... De prijzenkast zal enkel om naar te kijken zijn voor mij ... hihihiPiet schreef:Even aanvullen bij Davy: White Goblin Games voorziet voor alle deelnemers een kleine promo van één van hun vroegere spellen. Leuke hebbedingetjes voor mensen met completitis.
maar dat ik me ga amuseren staat buiten kijf.