White Goblin Winterfair

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

In Tilburg bij De Dobbelsteen was het van hetzelfde laken een pak (spreekwoordelijk dan :wink: ); één open exemplaar, twee spellen voor de verkoop (die nu dus verkocht zijn aan Roy en mij), twee couponboekjes met inderdaad niet al te spectaculaire aanbiedingen. De naam Winterfair is inderdaad zwaar overdreven... Bij binnenkomst vroeg de dame aan de kassa of ze ons kon helpen, en toen ik antwoordde dat we voor de White Goblin Games Winter Fair kwamen keek ze alsof ze water zag branden. Beetje jammer inderdaad, maar Macao is wel heel leuk!!
Stond al in Essen op m'n lijstje, maar heb hem toen laten schieten vanwege de grote hoeveelheid Duitse teksten op de speelkaarten.

Labels:
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Het kan ook anders: luister naar audiofragment 4 op onderstaande link. Ik vermoed dat dit iemand van De Spellenwinckel in Amersfoort is. Erwin, herken jij de geinterviewde persoon wellicht aan zijn stem?

http://www.omroepamersfoort.nl/site/ind ... &Itemid=86
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

alrick schreef:Het bonnenboekje? daar zou mijn spelershart sneller van moeten gaan kloppen? een voorbeeldje "Stuur een foto van jezelf in als piraat en maak kans op een mini-uitbreiding voor Martinique." Het is dat het carnaval weer nadert...
't Is natuurlijk nogal subjectief of je dat boekje leuk vindt of niet, maar je kunt toch met relatief weinig inspanning vanuit je luie stoel kostenloos een aantal coupons opsturen en daarmee kans maken op wat spellen. Voor degenen die net iets meer inspanning (willen) leveren, is succes gegarandeerd met wat gratis mini-uitbreidingen (enige voorwaarde is verder dat je bij de eerste 500 inzenders zit; moet lukken, toch?).
Misschien kun je er iemand anders blij mee maken?
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Bartjes! schreef:Het kan ook anders: luister naar audiofragment 4 op onderstaande link. Ik vermoed dat dit iemand van De Spellenwinckel in Amersfoort is. Erwin, herken jij de geinterviewde persoon wellicht aan zijn stem?
Da's Bert, de eigenaar van de Spellenwinckel in Amersfoort.
Die is zo enthousiast en gedreven dat hij van zoiets 'knulligs' als deze White Goblin Winter Fair nog iets moois weet te maken.
Zo'n spellenwinkelier gun ik elke spelliefhebber. :wink:
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Ugur schreef: Ik was wel benieuwd naar het bonnenboekje. Zaten er nog nuttige dingen in of is dit voorbeeld representatief voor het hele boekje?
1. Kans op alle spellen van WGG die in 2010 verschijnen.
2. Gratis uitbreiding voor Martinique als je bij de eerste 500 inzenders behoort van een foto van jezelf als piraat en je exemplaar van Martinique.
3. Gratis uitbreiding voor de toekomstige WGG-release Hotel Samoa als je bij de eerste 500 inzenders behoort van een foto van jezelf in vakantiestemming én je exemplaar van Hotel Samoa (verwacht in februari 2010).
4. Kans op naamsvermelding in een spelregelboekje van een najaarsrelease van WGG.
5. Stuur de coupon en een foto van jezelf en wie weet verschijnt jouw gezicht in een toekomstige uitbreiding voor Rattus.
6. Doe mee met een prijsvraag die in maart 2010 op de nieuwe site staat en win een canvasdruk van een WGG-spel naar keuze.
7. Kans op een gesigneerd exemplaar van Rattus, Galapagos of Hotel Samoa.
8. Kans op één van de spellenkadobonnen van 50 euro als je een ludieke foto die te maken heeft met het spel Pandemie of de nieuwe uitbreiding Pandemie Virus Alarm opstuurt.

Elke coupon is kostenloos op te sturen naar een antwoordnummer. Persoonlijk vind ik vooral 5 erg leuk. 6 is leuk voor op je spellenkamer. En gratis mini-uitbreidingen zijn natuurlijk nooit weg; hier in 't zuiden begint carnaval inderdaad al bijna, dus dat komt mooi uit :D
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Erwin schreef:
Bartjes! schreef:Het kan ook anders: luister naar audiofragment 4 op onderstaande link. Ik vermoed dat dit iemand van De Spellenwinckel in Amersfoort is. Erwin, herken jij de geinterviewde persoon wellicht aan zijn stem?
Da's Bert, de eigenaar van de Spellenwinckel in Amersfoort.
Die is zo enthousiast en gedreven dat hij van zoiets 'knulligs' als deze White Goblin Winter Fair nog iets moois weet te maken.
Zo'n spellenwinkelier gun ik elke spelliefhebber. :wink:
Zo'n spellenwinkelier wil iedere spelliefhebber.
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

pleunie.william schreef:In Tilburg bij De Dobbelsteen was het van hetzelfde laken een pak (spreekwoordelijk dan :wink: ); één open exemplaar, twee spellen voor de verkoop (die nu dus verkocht zijn aan Roy en mij),...
Aha.... ik miste ze al. Te laat.
rawkite
PIONier

Bericht door rawkite »

Ik vraag me af hoeveel mensen er nu gericht op zo'n demo afkomen? of dat er meer aan toevallige voorbijgangers het spel gedemonstreerd wordt?
LeonM
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: -

Bericht door LeonM »

Erwin schreef:
LM schreef:
alrick schreef:Of was het alleen in Leiden zo armetierig?
Speldorado in Delft had alleen wat exemplaren bij de kassa staan. Geen demonstratie, kennis van zaken, open doos of zelfs prijskaartje. Gemiste kans.
Persberichten van White Goblin staan vaak bol van blabla en overdrijvingen. Ik hoor her en der dat de zogenaamde 'winter fair' niets meer was dan een demo- of inkijkexemplaar en de coupons. Er is op zich niets mis met promotie van een nieuwe titel, maar houd ons s.v.p. niet te veel voor de gek.
Inmiddels heb ik een sympathieke reactie van Speldorado ontvangen. Naast een vervelende samenloop van omstandigheden, lees ik tussen de regels door ook dat Erwin er waarschijnlijk niet ver naast zit.
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test
Contacteer:

Bericht door P.T. »

In eindhoven lagen nog een paar exemplaren te koop zag ik. Er waren er wel een aantal verkocht :)
siepie
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Contacteer:

Bericht door siepie »

Ook wij hadden over de winterfair gehoord en waren nieuwsgierig geworden. Helaas was het een hele grote teleurstelling. Volgens de gepubliceerde lijst konden we in Rotterdam bij de Donner terecht. Daar aangekomen bleken ze van niets te weten....nou niet helemaal, de man bij de spellenafdeling had er 's ochtends net voor het eerst van gehoord, doordat er een klant naar vroeg.
Wel balen, want we hadden een heel druk programma die dag, waren er speciaal voor op pad gegaan, en lekker de parkeermeter vol gegooid!!!
Via de site van White Goblin een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Ik heb weinig verstand van marketing, maar dit lijkt me een misser!
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Contacteer:

Bericht door henk.rolleman »

Zelf ben ik nog bij de Spellenwinckel geweest in Amersfoort en daar werd het mij enthousiast uitgelegd. Ik had alleen geen tijd om te spelen, maar het lijkt me zeker wel en leuk spel om te proberen. In de ochtend waren er ook een aantal mensen speciaal voor de actie naar de winkel gekomen om het spel spelen. De spellenwinckel was goed voorbereid en de pers heeft in Amerfoort er twee stukken in de krant er over geschreven. Zoals de link hierboven was Omroep Amersfoort ook aanwezig en die waren verbaast over de hoeveelheid spellen in de winkel en over de onwikkeling hiervan. De aandacht ging veel uit naar Pandemie wat volgens mij ook niet vreemd is. De promotie voor bordspellen gaat Bert prima af voor de camera ;)

Afbeelding
Bert en Assistent tijdens de demo dag.
Laatst gewijzigd door henk.rolleman op do 11 feb 2010, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
siepie
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Contacteer:

Bericht door siepie »

Inmiddels hebben we een keurige reactie van White Goblin ontvangen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Plaats reactie