Voorronde NK 7 Wonders
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Re: Voorronde NK 7 Wonders
Vanavond meegedaan met de voorronde in Amstelveen. En jippie, ik ben door!

Labels:
- Dierik
- Erelid
Gefeliciteerd!Zzinderella schreef:Vanavond meegedaan met de voorronde in Amstelveen. En jippie, ik ben door!![]()
- KeesK
- Hazelnoot Ridder
Ja zekers gefeliciteerd, tot bij de finalesZzinderella schreef:Vanavond meegedaan met de voorronde in Amstelveen. En jippie, ik ben door!![]()
- rober
- Standaard moderator
Gefeliciteerd. Je gaat het nog druk krijgen met al die tournooien.Zzinderella schreef:Vanavond meegedaan met de voorronde in Amstelveen. En jippie, ik ben door!![]()
All is fair in love, war and Carcassonne

- Zuiderspel
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Finale NK 7 Wonders op Zuiderspel 2013
Wij zijn erg blij met de grote finale van het NK 7 Wonders bij ons op Zuiderspel.
Ducosim heeft enorm veel voorrondes uitgeschreven, waardoor iedereen wel een kans heeft gekregen om de titel Nederlands Kampioen 7 Wonders op zijn/haar naam te kunnen schrijven.
Tijdens Zuiderspel 2013 zullen de topspelers uit de verschillende voorrondes de strijd aangaan om zich uiteindelijk Nederlands Kampioen te mogen noemen.
Succes allemaal!
Ducosim heeft enorm veel voorrondes uitgeschreven, waardoor iedereen wel een kans heeft gekregen om de titel Nederlands Kampioen 7 Wonders op zijn/haar naam te kunnen schrijven.
Tijdens Zuiderspel 2013 zullen de topspelers uit de verschillende voorrondes de strijd aangaan om zich uiteindelijk Nederlands Kampioen te mogen noemen.
Succes allemaal!