Speel & Sale van de Goblins op 25 maart in Zwolle

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Speel & Sale van de Goblins op 25 maart in Zwolle

Bericht door Bridget »

Nu ben ik nooit bij de sale van 999 geweest… maar ik ga ervan uit dat zij de nieuwste spellen ook niet met een fikse korting verkopen (tenzij beschadigd).
Ik ben op beide evenementen van 999 en WGG niet geweest maar ik neem aan dat het zowel qua prijzen als klandizie vergelijkbaar was inderdaad?

De 'gewone' consument zal tevreden zijn geweest. De verwende 'veelspeler' op dit forum niet.
Everybody has the right to play...

Labels:
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Lucky Jack »

El Rubinio schreef: Zinloos om hier op te reageren. Ik zou zeggen zie de foto’s die ook op facebook al staan….
Heb zelf gelukkig geen Facebook meer, maar misschien zou je zo vriendelijk zijn om een foto hier te delen van die 80 pallets vol met spellen? Misschien zit ik er met mijn herinneringen naast en waren het 10 pallets. Maar 80?
Maar de prijs….. Ze geven korting op alle spellen, en ja op enkele minder en andere veel. Maar je kunt ook niet van ze verwachten dat alles onder verkoopprijzen van winkels gaat…
Waarom kan ik niet verwachten dat ze zonder 'the middleman' een spel goedkoper kunnen aanbieden? Als een (online) winkelier mét marge een spel, laten we in mijn voorbeeld Mercado nemen, voor €9,50 kan aanbieden, dan is het toch een grote grap als de uitgever er tijdens een groot 'sale evenement' hier met droge ogen €18 voor durft te vragen?
Ik neem aan dat jij ook alles bij je lokale winkel koopt om die te ondersteunen of niet? Of bij je ook zo dat je altijd de goedkoopste internetwinkel op zoekt?
Ik zoek zeker de goedkoopste internetwinkel op als ik een spel wil kopen. Ik ben erg benieuwd naar steekhoudende argumenten waarom ik €10-€20 meer zou betalen voor hetzelfde karton, behalve een soort misplaatst gevoel van sympathie, saamhorigheid of loyaliteit voor een ondernemer die dacht dat het een goed idee was om van zijn hobby zijn werk te maken.
Bridget schreef: De 'gewone' consument zal tevreden zijn geweest. De verwende 'veelspeler' op dit forum niet.
Dit vermoed ik ook.

Voor de geïnteresseerden is de complete prijslijst van de Speel & Sale overigens hier te vinden.
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Als ik zo naar die lijst kijk vind ik het niet misleidend dat ze aangeven dat er leuke aanbiedingen te koop zijn op deze beurs.

Er zitten redelijk wat spellen en uitbreidingen tussen die meer dan de moeite waard zijn om te spelen. Dit zijn misschien de spellen die al wat langer uit zijn of minder hype hebben gehad maar nette prijzen.

Istanbul dobbelspel, Jambo+uitbreiding, Imperial settlers pakket, Cubitos, Lang Leve de Koning om een paar te noemen die opvallen. Daarnaast redelijk wat kaartspelletjes en uitbreidingen die voor een leuke meeneemprijs worden aangeboden.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Lucky Jack schreef: Voor de geïnteresseerden is de complete prijslijst van de Speel & Sale overigens hier te vinden.
niet meer denk ik
Afbeelding
Plaats reactie