Die is inmiddels helemaal duidelijkDierik schreef:Klopt helemaal en nu snap je zijn nickname hier waarschijnlijk ook beter.Flash schreef:.......en ik vermoed dat ik nog een spelletje Indigo (?) heb gespeeld met onder meer 16ftPauly (alhoewel ik op dat moment niet door had dat hij dat was).
NK Kolonisten van Catan op 26 mei in Leiden
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Flash
- Wu Feng
Re: NK Kolonisten van Catan op 26 mei in Leiden
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Paulus de Boskabouter, maar dan een tikkie anders?Dierik schreef:Klopt helemaal en nu snap je zijn nickname hier waarschijnlijk ook beter.Flash schreef:.......en ik vermoed dat ik nog een spelletje Indigo (?) heb gespeeld met onder meer 16ftPauly (alhoewel ik op dat moment niet door had dat hij dat was).
-
Dierik
- Erelid
Vandaag kreeg ik de definitieve uitslagenlijst van het NK binnen. Onze forumleden hebben daarbij de volgende plaatsen behaald:
Kolonist eindigde dit jaar op een knappe 4e plaats (en weer aan de finaletafel
)
Flash maakte een prachtig debuut met een 16e plaats
Zelf eindigde ik als 18e, een plaats waar ik zeker niet ontevreden mee ben.
Bridget eindigde precies in het midden van de ranglijst op plaats 32
Humske had duidelijk haar dag niet en kwam niet verder dan een 49e plaats. Ik begreep dat ze vorig jaar nog 4e was geworden dus dan hoop je natuurlijk op meer.
Als ik mensen vergeten ben dan hoor ik dat graag, maar bij mijn weten waren dit de forumleden die hebben meegedaan.
Kolonist eindigde dit jaar op een knappe 4e plaats (en weer aan de finaletafel
Flash maakte een prachtig debuut met een 16e plaats
Zelf eindigde ik als 18e, een plaats waar ik zeker niet ontevreden mee ben.
Bridget eindigde precies in het midden van de ranglijst op plaats 32
Humske had duidelijk haar dag niet en kwam niet verder dan een 49e plaats. Ik begreep dat ze vorig jaar nog 4e was geworden dus dan hoop je natuurlijk op meer.
Als ik mensen vergeten ben dan hoor ik dat graag, maar bij mijn weten waren dit de forumleden die hebben meegedaan.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hé Pas Op hoor, ik ben wel iets groter dan een kabouter!?Erwin schreef:Paulus de Boskabouter, maar dan een tikkie anders?Dierik schreef:Klopt helemaal en nu snap je zijn nickname hier waarschijnlijk ook beter.Flash schreef:.......en ik vermoed dat ik nog een spelletje Indigo (?) heb gespeeld met onder meer 16ftPauly (alhoewel ik op dat moment niet door had dat hij dat was).
Ah Flash dat was jij dus, ja sorry dat ik me niet had voorgesteld maar ik had nog een zonnesteek van afgelopen week