BK Istanbul
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
BK Istanbul
Istanbul sleepte het voorbije jaar heel wat spelprijzen in de wacht. Zo won het De Gouden Ludo, Kennerspiel des Jahres en momenteel is het spel genomineerd voor de Nederlandse spellenprijs.
Kortom, een waar topspel!
We zijn dan ook ongelooflijk verheugd te mogen aankondigen dat wij op onze spellendag van zaterdag 27 juni een Belgisch Kampioenschap organiseren van dit razend populaire spel i.s.m. White Goblin Games!
Deelnemen is gratis en iedereen kan deelnemen. Demonstrateurs van White Goblin Games voorzien een initiatie vanaf 14 uur, dit voor wie nog niet zo goed vertrouwd is met de spelregels of voor wie het spel gewoon wil leren kennen.
Dankzij Spielbox kunnen we aan de eerste 25 ingeschrevenen de mini-uitbreiding 'kebabshop' schenken.
Het eigenlijke tornooi start om 15 uur. We spelen 2 rondes en een finaleronde.
In de eerste 2 rondes worden de tegels willekeurig gelegd, maar aan iedere tafel wordt met dezelfde opstelling gespeeld.
Na 2 rondes, gaan de beste 5 spelers door naar de finale. Ook aan de finaletafel wordt met een willekeurige opstelling gespeeld.
White Goblin Games voorziet een mooie prijzentafel voor de winnaars.
Locatie van dit tornooi is:
SB Beveren-Leie
Koning Albertstraat 41
8791 Beveren-Leie (West-Vlaanderen)
Inschrijven voor dit tornooi kan via onderstaande link:
http://goo.gl/forms/DV7MpveuV2
Dit tornooi vindt plaats op de spellendag van Spellenclub De Spelmaeckers uit Beveren-Leie.
Er vallen nog heel wat andere zaken te beleven zoals een 7 Wonder tornooi, Kniziathon, spellentombola, speldemonstraties, ...
Meer info vind je op onze site http://www.despelmaeckers.be
Kortom, een waar topspel!
We zijn dan ook ongelooflijk verheugd te mogen aankondigen dat wij op onze spellendag van zaterdag 27 juni een Belgisch Kampioenschap organiseren van dit razend populaire spel i.s.m. White Goblin Games!
Deelnemen is gratis en iedereen kan deelnemen. Demonstrateurs van White Goblin Games voorzien een initiatie vanaf 14 uur, dit voor wie nog niet zo goed vertrouwd is met de spelregels of voor wie het spel gewoon wil leren kennen.
Dankzij Spielbox kunnen we aan de eerste 25 ingeschrevenen de mini-uitbreiding 'kebabshop' schenken.
Het eigenlijke tornooi start om 15 uur. We spelen 2 rondes en een finaleronde.
In de eerste 2 rondes worden de tegels willekeurig gelegd, maar aan iedere tafel wordt met dezelfde opstelling gespeeld.
Na 2 rondes, gaan de beste 5 spelers door naar de finale. Ook aan de finaletafel wordt met een willekeurige opstelling gespeeld.
White Goblin Games voorziet een mooie prijzentafel voor de winnaars.
Locatie van dit tornooi is:
SB Beveren-Leie
Koning Albertstraat 41
8791 Beveren-Leie (West-Vlaanderen)
Inschrijven voor dit tornooi kan via onderstaande link:
http://goo.gl/forms/DV7MpveuV2
Dit tornooi vindt plaats op de spellendag van Spellenclub De Spelmaeckers uit Beveren-Leie.
Er vallen nog heel wat andere zaken te beleven zoals een 7 Wonder tornooi, Kniziathon, spellentombola, speldemonstraties, ...
Meer info vind je op onze site http://www.despelmaeckers.be
Laatst gewijzigd door Spelmaecker Davy op di 02 jun 2015, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Labels:
- Dierik
- Erelid
Re: BK Istanbul
Leuk!
Jammer dat het voor mij zo ver weg is....
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Ik zal er zeker bij zijn!
Ik verneem dat WGG er ook aan denkt om een NK te organiseren (welke vereniging het zal organiseren, is nog niet duidelijk) en dat de finalisten uit beide landen op het SpSp tegen elkaar zouden uitgespeeld worden.
De Belgen zullen het halen. Daar zet ik nu al op in.
Ik verneem dat WGG er ook aan denkt om een NK te organiseren (welke vereniging het zal organiseren, is nog niet duidelijk) en dat de finalisten uit beide landen op het SpSp tegen elkaar zouden uitgespeeld worden.
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmeePiet schreef:Ik zal er zeker bij zijn!
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Dat lijkt me nu eens een spel waar ik gerust een een toernooitje van wil mee doen sé 
Ga dat aan m'n vrouw voorleggen en vrienden

Ga dat aan m'n vrouw voorleggen en vrienden
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
De Ducosimbeurs van 19 september lijkt mij een mooie gelegenheid voor dit toernooi. Het moet maar eens afgelopen zijn met die NK's in de rimboe zonder treinverbinding.Piet schreef:Ik verneem dat WGG er ook aan denkt om een NK te organiseren (welke vereniging het zal organiseren, is nog niet duidelijk) en dat de finalisten uit beide landen op het SpSp tegen elkaar zouden uitgespeeld worden.
Beursorganisator, doe je ding en hengel dit binnen.
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Piet schreef:Ik zal er zeker bij zijn!
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Van verliezen, zoals het hoort.Spelmaecker Davy schreef:Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmee
- Flash
- Wu Feng
Een Bart Veldkampje?Spelmaecker Davy schreef: Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmee
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Die zijn vanzelfsprekend welkom. Laat het ons een Open BK Istanbul noemen. En in Nederland doen we het dan net zo.Spelmaecker Davy schreef:Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmee
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
- Contacteer:
Is dat een uitdaging Erwin?Erwin schreef:Van verliezen, zoals het hoort.Spelmaecker Davy schreef:Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmee
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Ik dacht eerder aan een voorspelling.Spelmaecker Davy schreef:Is dat een uitdaging Erwin?
Flauwekul aan de kant, veel plezier en succes met het toernooi en de rest van het evenement gewenst.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Das ook niet zo netjes, dan wordt het een finale België-BelgiëPiet schreef:Die zijn vanzelfsprekend welkom. Laat het ons een Open BK Istanbul noemen. En in Nederland doen we het dan net zo.Spelmaecker Davy schreef:Oei, er zijn nu al Nederlanders die zich hebben ingeschreven bij ons. Wat doen we daarmee
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
We hebben ons met 4 ingeschreven voor het toernooi Istanbul ... ik ben zeer benieuwd, zo ook mijn tafelgenoten. Die heb ik verrast door mede te delen dat ze gaan meedoen aan een toernooi maar ze wisten totaal nog van niets. 
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Hoe verloopt het met de inschrijvingen?
Hier verschijnt weinig info over ... nog een dikke maand te gaan!!!
Hier verschijnt weinig info over ... nog een dikke maand te gaan!!!