nocturne Hodin

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

nocturne Hodin

Bericht door Bart »

Vorige vrijdag kon ik wegens andere activiteiten niet naar de nocturne van Hodin. Wie is er wel geweest en welke fijne ontdekkingen heb je daar gedaan?

Labels:
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Eindelijk een spelletje Smallworld gedaan, een deel van de medespelers wou maar een half splletje doen, omdat ze nog andere spellen wilden spelen. Dus moet ik zeker nog eens helemaal spelen, want ik ben hierdoor nog niet overtuigd.

Bakong: Leuk voor keer, maar een zeer lage herspeelbaarheid. Gewoon open neer lopen op een traject en eventueel opdrachtjes doen/spullen verzamelen.

Zwijntjeskermis: grappig kaartspelletje a la uno, pesten, ...

Magische labyrint: Weer een erg leuke van Drei Magier Spiele.

De doolhof zit onder het spelbord verstopt. Een magnetishc balletje ond het spelbord dat aan je pion hangt mag er niet afvallen, best lastig.

Wederom lekker broodjes aanwezig :D
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

syroit schreef: Bakong: Leuk voor keer, maar een zeer lage herspeelbaarheid. Gewoon open neer lopen op een traject en eventueel opdrachtjes doen/spullen verzamelen.
Waarop baseer je de conclusie van een ZEER lage herspeelbaarheid?
Heb je dit spel vaker dan één keer gespeeld?
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Erwin schreef:
syroit schreef: Bakong: Leuk voor keer, maar een zeer lage herspeelbaarheid. Gewoon open neer lopen op een traject en eventueel opdrachtjes doen/spullen verzamelen.
Waarop baseer je de conclusie van een ZEER lage herspeelbaarheid?
Heb je dit spel vaker dan één keer gespeeld?
Ik baseer me op mijn eigen bevinden en ik vind het geen denderend spel. Ik zeg niet dat het een barslecht spel is, mijn niet mijn ding en als anderen daar anders over denken, geen probleem, in tegendeel zelfs. Bij elk spel zijn er voor en tegenstanders.

En die herspeelbaarheid zit hem o.a. in de variatie en die vind ik laag.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

syroit schreef: Ik baseer me op mijn eigen bevinden en ik vind het geen denderend spel. Ik zeg niet dat het een barslecht spel is, mijn niet mijn ding en als anderen daar anders over denken, geen probleem, in tegendeel zelfs. Bij elk spel zijn er voor en tegenstanders.

En die herspeelbaarheid zit hem o.a. in de variatie en die vind ik laag.
Dank. Ik zat uiteraard niet te hengelen naar een onderbouwing van jouw smaak (daar heb ik immers niets mee te maken).

Ik was alleen benieuwd naar de motivering van jouw zeer negatieve oordeel over de herspeelbaarheid. Die motivering vind ik ook in deze reactie nog niet echt terug.

Heb je het spel vaker gespeeld of is jouw opmerking over variatie gebaseerd op één eerste kennismaking?
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Ik heb het nog eens een kans gegeven, ook met andere mensen deze keer, maar het blijft een "nee" voor mij.

Ik heb het wel gezien, het spel wordt er niet beter op, naarmate ik het meer speel.