NK Dominion & NK Khet
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
NK Dominion & NK Khet
Hallo Allemaal,
Vanaf nu is het mogelijk om je in te schrijven voor de wedstrijden tijdens Spellen aan Zee 2011.
Via de site http://www.spellenaanzee.nl kan je laten weten of je mee wilt doen met het NK Dominion of het NK Khet. De wedstrijden van Imperial 2030 en Grootmeester Simultaan Raindropchess lopen via de uitgevers.
Vol is vol!
De Organisatie van Spellen aan Zee.
Vanaf nu is het mogelijk om je in te schrijven voor de wedstrijden tijdens Spellen aan Zee 2011.
Via de site http://www.spellenaanzee.nl kan je laten weten of je mee wilt doen met het NK Dominion of het NK Khet. De wedstrijden van Imperial 2030 en Grootmeester Simultaan Raindropchess lopen via de uitgevers.
Vol is vol!
De Organisatie van Spellen aan Zee.
Labels:
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: NK Dominion & NK Khet
leuk! Ik denk wel dat ik me ga inschrijven voor het NK Dominion! ik vind toernooitjes altijd leuk!
~ Always look on the bright side of life ~

-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dan zien wij ons op het slagveld!!humske schreef:leuk! Ik denk wel dat ik me ga inschrijven voor het NK Dominion! ik vind toernooitjes altijd leuk!
-
Pedro777
- Condottiërre
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Met het NK Dominion zie ik wel op tegen de tijdregel. Stel je voor dat er mensen tussen zitten die lekker vroeg punten gaan kopen en vervolgens gaan tijdrekken...

-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Ik vind het apart om te zien dat er een wedstrijd wordt gehouden in het laserspel Khet! Hoe is men op het idee gekomen?
-
Hageneesje
- PIONier
Ach een wedstrijd khet is ook leuk? Het was een idee van de uitgever en als organisatie staan wij open voor leuke ideeën...
Die tijdregel zou ik me niet al te druk over maken, vorig jaar bleek dat de meeste partijen gemakkelijk binnen de tijd werden afgerond. We gaan ervanuit dat iedereen sportief speelt.
Als je een speler treft die tijd gaat zitten rekken staat het je vrij om hem erop aan te spreken.
De organisatie.
Die tijdregel zou ik me niet al te druk over maken, vorig jaar bleek dat de meeste partijen gemakkelijk binnen de tijd werden afgerond. We gaan ervanuit dat iedereen sportief speelt.
Als je een speler treft die tijd gaat zitten rekken staat het je vrij om hem erop aan te spreken.
De organisatie.
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
Tuurlijk! Aan het NK Kolonisten deden vorig jaar ook mensen uit het buitenland mee. Geen enkel probleem. Iedereen die met de nederlandse versie kan spelen mag meedoen.Pedro777 schreef:Leuk, kan je als Belg deelnemen aan het NK Dominion?
de organisatie
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Helemaal mee eens, er moet dan ook een max tijds moment komen dat een speler zijn beurt moet uitspelenSeabie schreef:Met het NK Dominion zie ik wel op tegen de tijdregel. Stel je voor dat er mensen tussen zitten die lekker vroeg punten gaan kopen en vervolgens gaan tijdrekken...
-
Hageneesje
- PIONier
Meen je nou serieus dat je verwacht dat we iedereen een schaakklok gaan geven?spellenclubapeldoorn schreef:Helemaal mee eens, er moet dan ook een max tijds moment komen dat een speler zijn beurt moet uitspelenSeabie schreef:Met het NK Dominion zie ik wel op tegen de tijdregel. Stel je voor dat er mensen tussen zitten die lekker vroeg punten gaan kopen en vervolgens gaan tijdrekken...
Lijkt me een beetje overdone om de wedstrijd voor iedereen nodeloos lastig te maken omdat er een paar mensen tussen zitten die onsportief spelen. Maar goed, ik zal het eens met de wedstrijdleiding bespreken...
Kyra
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik ben toch ook van mening dat je wat kunt rekenen op de sportiviteit van de deelnemers.
-
Seabie
- El Capitan
Ik was dan wel degene die begon over die tijdsgrens van 50 minuten, maar ik ben zelf absoluut geen voorstander van een tijdsklok hoor. Veel te veel gedoe om veel te weinig.

-
spellenaanzee
- Rooster Booster
Ok Ok,Seabie schreef:Ik was dan wel degene die begon over die tijdsgrens van 50 minuten, maar ik ben zelf absoluut geen voorstander van een tijdsklok hoor. Veel te veel gedoe om veel te weinig.
We hebben het besproken met de wedstrijdleider en zo gaan we het doen:
in het regelement ( wat iedereen natuurlijk gaat lezen voor ze naar de wedstrijd komen
Twee kansen om je leven te beteren dus
Wel zullen we de speelduur oprekken naar een uur als we veel inschrijvingen en dus tafels van 4 spelers krijgen.
Nogmaals, we gaan ervanuit dat iedereen gewoon lekker komt spelen en dat het een sportieve en gezellige wedstrijd wordt.
Kyra
Namens de organisatie
-
Seabie
- El Capitan
Lijkt me een uitstekende oplossing voor iets wat waarschijnlijk niet voor zal komen. Toch is het goed om er over nagedacht te hebben en dit lijkt alles op te lossen.
Helemaal top dus!
Helemaal top dus!

-
Pedro777
- Condottiërre