FBJS Bordspeltornooi 11 September 2011 - LOKEREN

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Winning Movez
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: Stavros

FBJS Bordspeltornooi 11 September 2011 - LOKEREN

Bericht door Winning Movez »

11 September, een datum die je niet kan vergeten...

Zondag 11 September organiseert bordspellenclub Winning Movez uit Lokeren een groots Bordspellentornooi.

Je kan er een hele dag bordspellen ontdekken en spelen en op het einde van de dag ga je met een bordspel naar huis dat minstens de waarde van de inschrijving heeft. We hebben namelijk een zeer mooie prijzentafel voorzien.

Dit alles gaat door in zaal tLavertje (hoogland) oude heerweg 178 in Lokeren
om 10u stipt starten we al met het eerste spel (middellange ronde tot 12u)
na deze opwarmer komt de lange ronde (12u45 tot 15u30) en van 16u tot 17u15 spelen we nog een korte no-brainer. Omstreeks 17u45 gaan we dan tot de loting van de prijzen over gaan. Doorlopend zijn er uiteraard dranken te verkrijgen (waaronder Chimay, Karmeliet, Cesar, ...) en we voorzien ook croque monsieurs.

Je kan op het onderstaande website-adres al eens een kijkje nemen welke spellen er gespeeld worden. Naast klassiekers als Catan, Risk, Monopoly en Puerto rico kom je er ook de nieuwste bordspellen tegen. De spellen worden u uiteraard uitgelegd. Het lijstje ziet u op http://boardgamegeek.com/g​eeklist/7043 ... 1-l​okeren

Vooraf inschrijven is verplicht.
Dat kan enkel via DEZE URL: http://bit.ly/okBXjz Het inschrijvingsgeld bedraagt €8

Je kan er ook uw 2e hands bordspelletjes laten verkopen door een medewerker van ons, of zelf eens een kijkje nemen op die tafel, misschien doe je nog een koopje.

Inschrijven dus! http://bit.ly/okBXjz
Tot op 11 September!

facebook event: http://www.facebook.com/event.php?eid=185382674858706

PS: Vanaf Maandag 15 Augustus spelen we weer ELKE maandagavond in Jh T-klub in Lokeren, dit vanaf 20u, en inkom is telkens gratis.

Labels:
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: FBJS Bordspeltornooi 11 September 2011 - LOKEREN

Bericht door Suzan »

Sorry, moet het gewoon even zeggen, wat een vreselijke poster. Was het de bedoeling om grappig te zijn?
Drekster2001
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: El Duderino

Bericht door Drekster2001 »

Was me nog niet eens opgevallen, wansmaak ten top.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
atarki
Rooster Booster

Bericht door atarki »

Leuk initiatief, jammer van die poster.
Wat spelen we vandaag?
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Poster inderdaad een beetje vreemd verhaal een goeie grap is niet vervelend en kan soms een eye-catcher zijn maar dit gaat wat ver naar mijn mening. @FBJS Volgende keer een andere poster waar wat meer over nagedacht is....
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Ik overweeg om deel te nemen.
Afbeelding
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

We hebben met de slimme zet meestal ook de gewoonte om de oostvlaamse ronde mee te pikken en dat is ons al altijd goed bevallen dus vermoedelijk tot dan. Succes met jullie (als ik mij niet vergis eerste) organisatie. De poster is inderdaad ongepast, de datum van een evenement op 22 juli duidelijk maken door een schietende Noor zou ook smaakloos zijn.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

jongens jongens jongens komaan dat is toch allang verjaard!! en we leven niet eens in de buurt van Amerika.

Ik had het nog niet eens gezien de eerste keer dat ik keek, het begon pas te dagen toen ik de posts eronder las dus wie is hier nou fout bezig?!!
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

De misselijk makende poster zag ik al meteen! Ik heb 7 jaar in Amerika gewoond en heb in die tijd 9/11 van dichterbij meegemaakt! :(
Ik vind de poster zeer ongepast en zou eingelijk willen vragen aan de moderators om het plaatje te verwijderen.
Als je iets vanuit een club of organisatie doet dien je altijd rekening te houden met hoe andere mensen naar je poster (of andere uiting) kijken. Het kan namelijk (zoals in dit geval) verkeerd vallen.
Winning Movez
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: Stavros

Bericht door Winning Movez »

Het tornooi gaat toevallig door op 11 september, het is een datum die altijd zal worden gelinkt aan de aanslagen in new york, dit jaar al 10 jaar geleden trouwens.

De affiche is zo opgesteld om niet te vergeten op welke datum het tornooi doorgaat, want uiteindelijk is dat het belangrijkste van de folder, verkondigen WAAR het tornooi doorgaat en WANNEER, voor de rest zijn bordspeltornooien nogal gelijkend.

Om het WANNEER wat in de verf te zetten zodat niemand nog vergeet wanneer het tornooi in Lokeren nu weer doorgaat werd het afkappingsteken van '11 vervangen door een vliegertje. Er zijn al andere grappen over 11 September gemaakt hoor, net na een dramatische gebeurtenis komt dat over als ongepast, enkele maanden, laat staan jaren na datum is dat een normale stap in het verwerkingsproces of plaatsen van dramatische gebeurtenissen.
Hoeveel talloze grappen zijn er niet over hitler en zijn joden, osama bin laden of zelfs dutroux. Het lijkt en is nu nog wansmakelijk, maar binnen enkele maanden/jaren zullen er ook moppen komen over de gebeurtenissen in noorwegen.

Anyway, ik snap al die poeha niet echt, het gaat om een bordspeltornooi waar we ons best voor doen wat reclame te maken, en dan kan een klein beetje controverse nooit kwaad. We beloven er een goed tornooi van te maken met een nooit geziene prijzentafel. Ik denk niet dat er veel amerikanen of arabieren zullen langskomen btw :)

De inschrijvingen lopen al vlot, schrijf je in via http://bit.ly/okBXjz
De lijst van de spellen die er worden gespeelt staan op http://boardgamegeek.com/g​eeklist/7043 ... 1-l​okeren

Tot ZONDAG 11 September.
PS: we hebben geen landingsbaan in Lokeren. :)
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Winning Movez schreef: Anyway, ik snap al die poeha niet echt
Ik snap jouw stuitende gebrek aan inlevingsvermogen niet. Deze poster is een smakeloos wanproduct van een tactloze hork, die een PR-slaatje wil slaan uit een schokkende gebeurtenis.

Anyway, doortrekken deze drol en over tot de orde van de dag.
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats

Bericht door Suzan »

Winning Movez schreef: Anyway, ik snap al die poeha niet echt, het gaat om een bordspeltornooi waar we ons best voor doen wat reclame te maken, en dan kan een klein beetje controverse nooit kwaad.
Ach, als je weet dat er controverse is, moet je ook niet verbaasd zijn dat er poeha is.
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Ik snap niet dat die poster hier nog steeds is te zien. Dat je na al het bovenstaande commentaar nog steeds niet denkt dat je fout bezig bent is toch wel HEEL erg slecht. :thumbdown:
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Alles overwegende hebben we al moderatorenteam besloten de poster uit de beginpost te verwijderen. Het kan volgens ons niet de bedoeling zijn om negatieve gevoelens bij anderen naar boven te halen en leidt zo bovendien af van een verder prachtig spelevenement.
Drekster2001
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: El Duderino

Bericht door Drekster2001 »

meijerc schreef:Ik snap niet dat die poster hier nog steeds is te zien. Dat je na al het bovenstaande commentaar nog steeds niet denkt dat je fout bezig bent is toch wel HEEL erg slecht. :thumbdown:
Helemaal mee eens.
Iedere andere respons was beter geweest dan deze... En waarschijnlijk is er zelfs nog over nagedacht wat het alleen maar triester maakt...
:(
This is what happens when you find a stranger in the Alps!