Woon je in Dieren of omgeving? Doe dan mee met de spelavonden en -middagen van Spellenclub Dieren! We zijn een gezellige club, opgericht in de zomer van 2022. Onze leden komen uit Dieren en de omliggende plaatsen zoals Doesburg, Doetinchem, Velp, Arnhem, Rheden, Eerbeek en Brummen.
Agenda
Iedere vrijdagavond organiseren we een spelavond van 19 uur tot 23 uur. Zie onze website voor de actuele agenda.
Onze spelavonden worden georganiseerd in Cultureel Centrum Theothorne (Callunaplein 77, Dieren).
Heb je interesse om een keer mee te doen? Laat hieronder een berichtje achter, stuur ons een email (zie website) of kom spontaan naar een van onze spelavonden of spelmiddagen!
Spellenclub Dieren
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
ogeert
- Locomotief
Spellenclub Dieren
Laatst gewijzigd door ogeert op za 28 jun 2025, 10:05, 19 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Nucklearbor
- Uno
Re: Spellenclub Dieren
Oop ik had beter moeten kijken, ik zie dat er nog speelavonden zijn, hoop dat ik er binnenkort een keertje bij zal zijn!
Groetjes Rob
Groetjes Rob
-
ogeert
- Locomotief
Dag Rob, er zijn inderdaad nog spelavonden, zie onze website voor de speeldata. Ik was vergeten om bovenstaand bericht aan te passen, ik zal dat alsnog doenNucklearbor schreef: Oop ik had beter moeten kijken, ik zie dat er nog speelavonden zijn, hoop dat ik er binnenkort een keertje bij zal zijn!
Groetjes Rob
-
mezzamorphis
- Party Animal
Klinkt gezellig. Hoeveel mensen zijn er al uit doetinchem? Ik en mijn schoonpa hebben misschien wel interesse om eens te komen kijken. Ik ga de website even checken
-
ogeert
- Locomotief
Welkom!mezzamorphis schreef: Klinkt gezellig. Hoeveel mensen zijn er al uit doetinchem? Ik en mijn schoonpa hebben misschien wel interesse om eens te komen kijken. Ik ga de website even checken
-
ogeert
- Locomotief
Zojuist heb ik nieuwe speeldata tot het eind van het jaar toegevoegd! En daarnaast gaan we in het najaar starten met spelmiddagen op zondag, zodat ook mensen die op vrijdagavond geen tijd hebben kunnen aanschuiven.
-
ogeert
- Locomotief
De data van 2024 staan in het bovenste bericht.