Ik kreeg vandaag de catalogus van 999 Games van 2008 binnen en het viel me op dat er twee releases aangekondigd werden, waar ik nog niet eerder van heb gehoord:
1) Girl Power
Allereerst staat Girl Power aangekondigd. Een spel met een in mijn ogen rare thematiek. De spelers zijn amazoneprinsessen die amazonekaarten gebruiken om mannelijke lichaamsdelen te winnen en zo de mooiste mannelijke harem moeten creeren.
2) Sakkara
Een spel voor 2 spelers waarin beide spelers een trappiramide dienen te bouwen.
Volgens mij heb ik hier op het forum nog niet gelezen over deze spellen. Is iemand er bekend mee? Ze spraken me eerlijk gezegd beiden niet aan...
Verder stond Kaas Kasteel uiteraard aangekondigd (Chateau Fromage). Opmerkelijk vond ik dat Minoes, Bokken Schieten en Burger's Zoo nog niet genoemd stonden, maar die releases waren ten tijde van het drukken van de catalogus wellicht nog niet bekend...
Nieuwe spellen van 999 Games?
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Dierik
- Erelid
Ik kom onderstaande informatie tegen op Spellengek, dat beloofd niet veel goeds
.
Recensie Sakkara Spellengek
Over Girl Power is nog helemaal niets terug te vinden, maar de beschrijving die je geeft lijkt me voldoende
.
Recensie Sakkara Spellengek
Over Girl Power is nog helemaal niets terug te vinden, maar de beschrijving die je geeft lijkt me voldoende
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Re: Nieuwe spellen van 999 Games?
Mag ik even weten hoe je die binnen kreeg?Bartjes! schreef:Ik kreeg vandaag de catalogus van 999 Games van 2008 binnen en het viel me op dat er twee releases aangekondigd werden, waar ik nog niet eerder van heb gehoord:
Ik zou namlijk ook wel een exemplaar willen hebben.
-
Bartjes!
- Uitgever
Re: Nieuwe spellen van 999 Games?
Dat mag je zeker! Ik heb een bestelling geplaatst bij Toysforever.nl (uitbreiding Vrienden & Vijanden van In De Ban van de Ring) en bij mijn bestelling zat ie los bijgesloten. Ik kan me zomaar voorstellen dat ie bij de betere spellenspeciaalzaak gewoon te krijgen is.AnpuAnubis schreef: Mag ik even weten hoe je die binnen kreeg?
Ik zou namlijk ook wel een exemplaar willen hebben.
-
aicirtap
- Critico
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Wim 999
- Uitgever
Nee hoor, geen zwijgplicht. Maar over dit spel valt niet direct veel te melden. Het is een grappig spel voor meisje van 8-16 jaar zou ik zeggen, of als 'filler', grappige afsluiter of beginner vane en gezellig avondje spelen.Bartjes! schreef:Wim999, misschien kun je hier ook nog even iets over zeggen? Of heb je een zwijgplicht
Maar het is door ons drukke programma voorlopig nog niet aan de beurt om uit gegeven te worden. Zeker omdat het oorspronkelijke spel qua spelonderdelen niet voldeed aan onze kwaliteitsnormen (stel je een Carcassonne voor waarbij de wegen niet altijd goed aansluiten). Dit betekent extra werk en ontwikkeling terwijl we al veel nieuwe spellen hebben die allemaal om aandacht schreeuwen.