Jij blij dat het geen toen meer is.vrieskist schreef:Toen was het nog de zuiderzee
Marco Polo is op weg
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Marco Polo is op weg
Labels:
-
Lotranto
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer
En wie speelde dit spel reeds??? Hoe goed?
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Erg goed! Gisteren twee keer achter elkaar gespeeld en vanavond weer. Precies een spel naar mijn smaak.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- vrieskist
- Hazelnoot Ridder
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Volgens de website van 999-Games zijn er een paar kleine foutjes geslopen in het spel, zie link.
Dit beïnvloedt het spel echter niet.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
De fout met de kamelen en de peperzakken lijkt bijna op een poging van Hans im Glück om een verpakkingsfoutje (kleine kameel te weinig, grote peperzak te veel) met een simpel PDF-je weg te poetsen (wat goedkoper is dan het honoreren van tal van verzoeken om een kameeltje). Het is immers een beetje vreemd dat alleen de peperzakken vier grote jongens zouden hebben.pleunie.william schreef:Volgens de website van 999-Games zijn er een paar kleine foutjes geslopen in het spel, zie link.
Ik had het beperkt tot de mededeling dat ’21 kamelen’ een drukfoutje is en dat er per abuis een peperzak te veel in de doos zit. Het zij zo, speltechnisch maakt het niets uit.
-
Lotranto
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer
Ondertussen het spel twee keer gespeeld... en het lijkt een topper te worden. Met trage spelers (die alles analyseren) neemt het plezier wel af, maar toch blijft het een bijzonder spel, met heel wat mogelijkheden. Zeer haalbaar wat uitleg en duur betreft, telkens je het speelt is het anders (door de verschillende karakters, die zeer evenwichtig lijken). Kan het zijn dat er wat geluk zit in het trekken van de doelkaarten (waarbij niet iedere combinatie van 2 even gemakkelijk volledig te realiseren is?).
Een minpuntje vind ik dat de grote (waarde 3) en kleine blokjes van de grondstoffen zo goed op elkaar gelijken maar voor het overige zou het mij niet verwonderen dat dit spel zeer hoog zal scoren in de diverse prijzen die later op het jaar zullen worden uitgereikt.
Een minpuntje vind ik dat de grote (waarde 3) en kleine blokjes van de grondstoffen zo goed op elkaar gelijken maar voor het overige zou het mij niet verwonderen dat dit spel zeer hoog zal scoren in de diverse prijzen die later op het jaar zullen worden uitgereikt.
- olavf
- El Capitan
Helaas geldt dat voor elk spel.Lotranto schreef:Met trage spelers (die alles analyseren) neemt het plezier wel af, ...
- BaSL
- Team Bordspelmania
- etwie
- Veenboer
Gisteren ook tweemaal gespeeld en ik kan niet wachten op een volgende kans.
Ben alleen bang dat het niet meteen gesmaakt zal worden binnen mijn vaste spelgroep.
Al speelde het wel al erg leuk met twee, dus ik hoef maar één slachtoffer te vinden
staat zeker op de wishlist!
Ben alleen bang dat het niet meteen gesmaakt zal worden binnen mijn vaste spelgroep.
Al speelde het wel al erg leuk met twee, dus ik hoef maar één slachtoffer te vinden
staat zeker op de wishlist!
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.
Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/
Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/