The GAME is on
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- DarkHeist
- Sojaboon
- Contacteer:
Re: The GAME is on
Erg benieuwd! Zaterdag is dit spel onze spellenkast in gekomen. Een deze dagen maar eens uitpakken en aan een analyse onderwerpen. 
It's A World Off Slaughter After All...
Labels:
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb het zaterdag voor de eerste keer kunnen spelen en demo-en en was zeer aangenaam verrast. Ik ben absoluut geen fan van coops maar deze was lekker luchtig en vlot en nodigt direct uit tot meer. Ga ikzelf zeker aanschaffen, mijn derde coop na verboden eiland en castaways
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Ik heb The Game nu ook een paar keer gespeeld. Lekker simpel, en best verslavend! (Bij de vierde poging de perfecte score gehaald.)
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Doe Pandemie of Legendary encounters (alien) maar een keer:)dirk schreef:Ik heb het zaterdag voor de eerste keer kunnen spelen en demo-en en was zeer aangenaam verrast. Ik ben absoluut geen fan van coops maar deze was lekker luchtig en vlot en nodigt direct uit tot meer. Ga ikzelf zeker aanschaffen, mijn derde coop na verboden eiland en castaways
The game is leuk inderdaad!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Contacteer:
Top game!suzanne24 schreef: Legendary encounters (alien) maar een keer:)
Laatste 10 gespeeld:

-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
De enige overeenkomst is dat je van laag naar hoog, of andersom je kaarten moet spelen, maar dat is dan ook het enige dat overeenkomsten vertoont, verder is het een totaal ander spel.lordyazos schreef:Lijkt me iets te veel op Take 5 naar mijn mening.
Wij vinden het een heel leuk spelletje, ook met 2 spelers goed te doen. Na 3 keer spelen behaalden we al een keer 0 ! En ja , daar begint het verslavings-factortje , want dat willen we natuurlijk nog een keer halen