Kingdomino D-Day
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
schemerzwerver
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: what's in a game...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- olavf
- El Capitan
Re: Kingdomino D-Day
Nou, Nederlands... Ik mag hopen dat die herschreven zijn.Joel22 schreef: Wat is het verschil met de blue orange versie? Die heeft ook een NL handleiding, namelijk.
-
Joel22
- Stamhoofd
haha okolavf schreef:Nou, Nederlands... Ik mag hopen dat die herschreven zijn.Joel22 schreef: Wat is het verschil met de blue orange versie? Die heeft ook een NL handleiding, namelijk.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Als ik er aan denk kan ik morgen ff een foto van de spelregels maken.
Ik vraag mij af hoe het met 2 spelers is? Mn omdat je een groot deel van de tegels er uit haalt.
Ik vraag mij af hoe het met 2 spelers is? Mn omdat je een groot deel van de tegels er uit haalt.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- olavf
- El Capitan
Met 2 spelers speel ik het liefst de variant waar je een blok van 7x7 bouwt, dan gaan alle tegels op.aicirtap schreef: Als ik er aan denk kan ik morgen ff een foto van de spelregels maken.
- dirksk
- Regenmaker
Er staat ook al een expansie in het verschiet 
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb geen zicht op de eerste spelregels, maar de spelregels die bij de WGG-versie zitten, zijn volgens mij prima.olavf schreef:Nou, Nederlands... Ik mag hopen dat die herschreven zijn.Joel22 schreef: Wat is het verschil met de blue orange versie? Die heeft ook een NL handleiding, namelijk.
- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Vandaag gespeeld bij Pallieter en erg vermakelijk.
-
wolvers
- Professor Pimpel
Mijn kinderen en ik zijn ook fan. Leuk spel, degelijk materiaal, simpele regels, voldoende diepgang.
Knap idee om met dominosteentjes een koninkrijk te bouwen met een simpele , leuke veiling van de kaarten.
Als je kinderen hebt een must have. Zelfs met de kleinste van 3 speel ik dit spel geregeld. Wel met aangepaste regels en coöp
Knap idee om met dominosteentjes een koninkrijk te bouwen met een simpele , leuke veiling van de kaarten.
Als je kinderen hebt een must have. Zelfs met de kleinste van 3 speel ik dit spel geregeld. Wel met aangepaste regels en coöp
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Kan je dit even uitleggen? Ik heb zelf twee kinderen van 4 en 5, maar die lijken mij nog niet in staat om dit te begrijpen... Toch zeker niet om tactisch te spelen.wolvers schreef: Als je kinderen hebt een must have. Zelfs met de kleinste van 3 speel ik dit spel geregeld. Wel met aangepaste regels en coöp
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]