Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De Nederlandse uitgever Keep Exploring Games doneert € 1 aan KWF Kankerbestrijding voor elk in 2019 verkocht bordspel (€ 0,50 per uitbreiding, kaart- of legspel). Het maakt daarbij niet uit of het spel in een winkel wordt verkocht, via internet, op beurzen of via Kickstarter.
Jaarlijks sterven er zo’n 45.000 mensen als gevolg van kanker. De ziekte is hiermee in Nederland doodsoorzaak nummer één. Minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Dat is het doel van KWF Kankerbestrijding.
Bordspeler.nl schreef:
Jaarlijks sterven er zo’n 45.000 mensen als gevolg van kanker. De ziekte is hiermee in Nederland doodsoorzaak nummer één. Minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Dat is het doel van KWF Kankerbestrijding.
Een verschrikkelijke ziekte waar we allen op de één of andere manier wel mee geconfronteerd zijn. Vandaag las ik het bericht van voormalig schaatster Paulien van Deutekom en krijg het bij dat soort berichten toch altijd even koud.
Wat mij betreft is dit dan ook een prachtig initiatief en hoop dat er aan het einde van 2019 een mooi bedrag richting het KWF is gegaan!
Flash schreef:
Wat mij betreft is dit dan ook een prachtig initiatief en hoop dat er aan het einde van 2019 een mooi bedrag richting het KWF is gegaan!