Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Sierra Madre Games heeft pre-order mogelijkheid voor de 2e editie van Greenland, de Colector's Edition van Pax Porfiriana, Pax Pamir en Neanderthal beschikbaar op haar website: http://www.sierra-madre-games.eu
Uiterlijk verwachte levertijd is oktober 2015. Essen pick-up is ook mogelijk.
Aanlokkelijk. Anderzijds is het wel al moeilijk genoeg op voor (het nochtans schitterende) Pax Porfiriana en voor Greenland enthousiaste medespelers te vinden.
stefaan schreef:Aanlokkelijk. Anderzijds is het wel al moeilijk genoeg op voor (het nochtans schitterende) Pax Porfiriana en voor Greenland enthousiaste medespelers te vinden.
Ook een beetje mijn probleem. Pax P duurt wel even en is lang niet voor elke groep geschikt. Een keer met 3 gespeeld, maar ik heb het idee dat 4 beter werkt. Greenland moet ik nog een derde poging voor doen om de regels te doorgronden
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Vind het een prima spel met twee, niemand die het voor je oplost als je iets mist wat je tegenstander kan doen...om het iets minder confronterend te maken kun je ook met de bot erbij spelen die de ‘verstoring’ van ongeveer 2 extra spelers simuleert