Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Hot Games maakte begin juli bekend dat zij voortaan de spellen van de Duitse uitgever Huch! op de Nederlandstalige markt gaan verdelen.
Door dit distributieakkoord komen diverse spellen van Huch! beschikbaar met Nederlandse spelregels. Zo werkt deze distributeur van o.a. spellen verder om zijn marktpositie op onze spellenmarkt te verstevigen. Op dit moment biedt Hot Games 21 spellen van Huch! aan.
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.
WTULTC schreef:
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?
maxitaxi777 schreef:
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?
maxitaxi777 schreef:
Zo lijkt het wel. De afbeelding -overgenomen van de distributeur- doet dit vermoeden. Ons nieuwsbericht zelf spreekt niet over exclusief, de spellen worden op hun webstek ook niet vermeld onder 'Hot Exclusive'.