Jerome schreef:+1Lucky Jack schreef: Wat een prachtige cover (m.u.v. de rode banner).
En vergeet dat vreselijke logo niet. 999 draait genoeg omzet om eens een professionele ontwerper in te huren die iets bedenkt dat meer “2021” aanvoelt, zonder kleuren die vloeken met de helft van het originele artwork op de dozen.
Ontdek de nieuwe wereld in Anno 1800
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Ontdek de nieuwe wereld in Anno 1800
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Labels:
- Amethyst141
- Regenmaker
Hoewel ik misschien niet per se voor dit spel ga, vind ik het wel een leuke ontwikkeling dat er de laatste tijd zoveel 'moeilijkere' spellen door 999 games worden uitgebracht.maxitaxi777 schreef: Dat is een verrassende, maar wel interessant! Althans ik had deze half op mijn radar staan maar door de taal (en zonder ooit een NL-versie te verwachten) geskipt. Eens gauw weer wat over lezen!

- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Klopt, tegenwoordig meer dan ooit. Sommige spellen duiken maanden eerder op, vermoedelijk omdat er een prettig geprijsd gaatje in een container is gevonden. Anderen zijn fors vertraagd door volgeboekte fabrieken of het wachten op normaal geprijsde containers.Piet schreef:Het klopt dat ik die info had van een winkelier. Maar 999 bevestigt eind mei op facebook.Pura Vida schreef:Bron is Facebookpagina van 999 en een plug-in daarvan op de website van 999 zelf. "We verwachten hem eind mei. ^Robin"Erwin schreef:Dank je. Ik neem aan dat je bron een winkel is.Piet schreef: Ik kwam tegen dat het in mei zou verschijnen.
Maar intussen volg ik de spellenwereld ook lang genoeg om te weten dat voorgestelde releasedata alleen maar wat giswerk zijn.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Mij stoort het niet. En het logo vind ik na al die jaren nog steeds mooi. Gelukkig mogen smaken verschillen.Ugur schreef:Jerome schreef:+1Lucky Jack schreef: Wat een prachtige cover (m.u.v. de rode banner).
En vergeet dat vreselijke logo niet. 999 draait genoeg omzet om eens een professionele ontwerper in te huren die iets bedenkt dat meer “2021” aanvoelt, zonder kleuren die vloeken met de helft van het originele artwork op de dozen.Het is inmiddels bijna een beetje een 'running gag' hier op BSM om bij elk nieuw spel van 999 Games een opmerking te maken over de rode banner...
Uiteindelijk gaat het er om of het een goed spel is. Nadat ik hier al snel enkele positieve intenties hoor, ga ik het zeker verder opvolgen.
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Als ik marketing en sales zou doen voor een spellenuitgever en bij elke aankondiging zo veel rumoer rond het logo en de huisstijl zou veroorzaken, zou ik met een glimlach verder gaan zonder iets aan te passen. Misschien passen ze het aan als we er niets meer over zeggen... Sssssst...
- woozle
- Stamhoofd
Dat is goed nieuws. Mijn zoon is fan van het computerspel, dit krijgt hem misschien nog eens aan de speltafel 

- Arjen T.
- Veenboer
Mijn spelersgroep heeft nogal de neiging wat langer onderweg te zijn dan de tijd vermeld op de doos (x 1,5 is zeker geen uitzondering). Ik wordt daarom een klein beetje huiverig van de 2 uur speeltijd.
We've got a winner!
- Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Contacteer:
Met de name de eerste potten zullen significant langer duren, omdat het einde niet vastligt, maar actief naar gewerkt moet worden door de spelers. En dat zal niet meteen heel effectief/efficiënt gebeuren.Arjen T. schreef: Mijn spelersgroep heeft nogal de neiging wat langer onderweg te zijn dan de tijd vermeld op de doos (x 1,5 is zeker geen uitzondering). Ik wordt daarom een klein beetje huiverig van de 2 uur speeltijd.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
wennepen
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Kijk, hier word ik blij van! Wat een mooie verrassing 
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Goed uitkijken voor de avondklok dan!Arjen T. schreef: Mijn spelersgroep heeft nogal de neiging wat langer onderweg te zijn dan de tijd vermeld op de doos (x 1,5 is zeker geen uitzondering). Ik wordt daarom een klein beetje huiverig van de 2 uur speeltijd.
2 uur speeltijd
3 uur reistijd heen
3 uur reistijd terug
Dan moet je toch echt uiterlijk om 13:00 starten!