Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Voor het coöperatieve spel Paleo is nu een uitbreiding beschikbaar: Paleo: Een nieuwe start, uitgegeven door 999 Games.
De uitbreiding bevat 6 nieuwe modules die voor nieuwe uitdagingen zorgen. Zo is er een boerderij die met opwaarderingen kan worden uitgebreid, zijn er nieuwe gereedschappen en stamleden. Landbouw is nu mogelijk. Er zijn nieuwe stammen die vriend of vijand kunnen zijn. En een heuse vulkaanuitbarsting maakt zijn opwachting.
De verschillende modules kunnen vrij worden gecombineerd, maar ook in de vorm van een campagne worden gespeeld.
Paleo: Een nieuwe start is ontworpen door Peter Rustemeyer. Het artwork is verzorgd door Ingram Schell en Dominic Mayer.
Zo dan, dat is een reuzensprong in de tijd. Van het paleolithicum naar het neolithicum, oftewel een paar duizend jaar. Paleo spelen wordt zo net als wandelen door het Openluchtmuseum. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Fijn om te zien dat er een Paleo uitbreiding aankomt!
Zowel de grondstoffen als bv het feit dat je de boerderij (of het spullenrek in het basisspel) fysiek in elkaar kan steken helpen om je als speler onder te dompelen in de sfeer
Bedankt om er mij op te wijzen, want ik kende dat niet. Ik koop immers al mijn spellen via mijn winkelier.
Het systeem is wel wat tégen de winkeliers, want je moet minstens 2 keer rechtstreeks bij hen bestellen, dat is dus 2 maal dat je niet bij je winkelier koopt .
Het is wat het is. Uitgevers mogen natuurlijk ook zelf verkopen. Er zijn twee exemplaren in het Duits te koop bij NL verkopers op de BGG market. Dat kan een alternatief zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Bedankt om er mij op te wijzen, want ik kende dat niet. Ik koop immers al mijn spellen via mijn winkelier.
Het systeem is wel wat tégen de winkeliers, want je moet minstens 2 keer rechtstreeks bij hen bestellen, dat is dus 2 maal dat je niet bij je winkelier koopt .
Niet per se 2 keer, ik had een bestelling gedaan, en met de punten erna alleen een mini-uitbreiding besteld. Dan betaal je bij die uitbreiding de 4 euro verzendkosten, maar dat vond ik het wel waard.