Bordspelmania DUO-competitie - kwartfinales

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bordspelmania DUO-competitie - kwartfinales

Bericht door Bart »

Beste Bordspelmaniasten,

Vanaf vandaag starten de kwartfinales van de Bordspelmania DUO-competitie. Nog acht spellen dingen mee naar jullie stem om via de halvefinales en de finale mee te dingen naar de titel van "het beste spel voor twee" in de Bordspelmania DUO-competitie 2022. We rekenen er op dat je ENKEL STEMT in die kwartfinales waarvan je BEIDE SPELLEN reeds gespeeld hebt.

Jullie mogen één stem uitbrengen per kwartfinale. De stemming wordt dinsdagochtend 22/3 afgesloten. Tot dan kunnen jullie mee beslissen welke spellen mogen doorgaan naar de halvefinales.

Na de bekendmaking van de finale van deze DUO-competitie zullen we onder alle Bordspelmaniagebruikers die hebben gestemd, twee tweespelersspellen verloten. Per stemronde kan je een kans extra verdienen om een spel te winnen. Dus niet een extra kans per kwartfinale, wel één kans voor je stem(men) in de ronde met de kwartfinales (en idem voor de vorige rondes).

Wil je kans maken om een spel te winnen, dan plaats je na het stemmen een bericht onder ieder draadje met de korte melding dat je gestemd hebt, waarbij je natuurlijk meteen kunt vermelden welke spellen je wilt laten doorgaan en waarom.

Niet meegedaan met de vorige rondes? Niet getreurd, NU is je kans om alsnog mee te stemmen voor het beste DUO-spel volgens de Bordspelmania-community én misschien wel om een spel voor twee te winnen.

GO!
Team BSM

Klik door naar de kwartfinales van de Bordspelmania DUO-competitie en stem!

Vorig bericht Bordspelmania DUO-competitie

Labels:
Piet
Beheerder
Contacteer:

Re: Bordspelmania DUO-competitie - kwartfinales

Bericht door Piet »

Het wordt lastiger om te stemmen. In de vorige rondes had ik vaak wel een favoriet. Nu zijn de kandidaten vaak gelijkwaardig.
Mijn grootste probleem: kies ik voor een spel dat we in het verleden vaak gespeeld hebben, maar dat nu niet meer op tafel komt? Of gaat mijn stem naar een spel dat we recent wel eens speelden, maar dat zijn 'eeuwigheidswaarde' nog niet bewezen heeft?
Plezant!
Plaats reactie