Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De Tsjechische uitgever CGE heeft bekendgemaakt dat in oktober op Spiel 2021 de uitbreiding Lost Ruins of Arnak: Expedition Leaders gaat uitkomen.
Met deze uitbreiding ga je op expeditie als één van de zes leiders die ieder een eigen set vaardigheden en unieke speelstijl met zich meebrengen. Dit zorgt voor asymmetrie in het spel. Daarnaast zijn er alternatieve research sporen die nog meer variatie en uitdagingen herbergen. Ook zijn er extra kaarten om nieuwe combinaties en synergieën te bewerkstelligen.
Of deze uitbreiding ook in een Nederlandse uitgave gaat verschijnen bij White Goblin Games, is momenteel nog niet bekend.
Update: White Goblin Games heeft kenbaar gemaakt via social media dat zij verwacht de uitbreiding begin 2022 te gaan uitbrengen.
finalstruggle schreef:
WGG heeft via Facebook aangegeven begin 2022 het uit te brengen. Uiteraard weer met flinke korrelzout of ze dit ook waar kunnen en gaan maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar toch blij dát ze het gaan uitbrengen, anders zit ik met Nederlandse- Engelse kaarten.
finalstruggle schreef:
WGG heeft via Facebook aangegeven begin 2022 het uit te brengen. Uiteraard weer met flinke korrelzout of ze dit ook waar kunnen en gaan maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar toch blij dát ze het gaan uitbrengen, anders zit ik met Nederlandse- Engelse kaarten.
Ze zeggen van wel, nog ver genoeg om daar vanaf te wijken.
finalstruggle schreef:
Arnak wordt vast een succesvolle titel in het “kennersegment”. Dan is de kans op een uitbreiding sowieso al groot. Met de aankondiging erbij lijkt het strooien met zoutkorrels mij een nagenoeg zinloze activiteit.