Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Afgelopen maandag 12 september is Han Heidema overleden.
Han was een gepassioneerd spelliefhebber en een prominent lid van de Nederlandse spellengemeenschap. Hij is onder andere jarenlang hoofdredacteur van Spel! geweest en zat in de jury van de Nederlandse Spellenprijs. Een bijzondere voorliefde had Han voor treinspellen, als fervent verzamelaar én als spelontwerper. Bovendien droeg hij ook zijn steentje bij aan Bordspelmania, bijvoorbeeld met deze columns over verzamelen en ontzamelen.
Maar bovenal was hij een zeer vriendelijke, aimabele man. Ik ga Han missen, als medespeler maar vooral als mens.
Dit bericht komt voor mij als een grote, onaangename verrassing. Ik heb Han jarenlang gekend als een uitermate vriendelijke man en graag geziene medespeler tijdens Ducosim en de spellendagen in Utrecht.
Zoals bij velen heb ik ook zijn gezelschap de afgelopen paar jaar helaas moeten missen. Han, ik zal jouw spontaniteit, spellenkennis en aangenaam karakter zeker missen.
Rust zacht Han,
en dank voor alle mooie spelmomenten die je in al onze harten hebt veroorzaakt.
Zoveel verhalen, artikelen, spelsessies, beurzen en bijeenkomsten.
ik zal je missen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever