Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Edwin84 schreef:
Je weet toch dat zowel de Essential als Classic Edition zowel Engels als Nederlands allemaal van Queen games zijn.
Inmiddels pronkt het logo van de Goblins op de laatste versies. Mooi en indrukwekkend dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Chapeau.
De eigenaar van Queen Games heeft de afgelopen twintig jaar steeds een tweede logo geweigerd. Dit heeft toentertijd veel relaties met Nederlandse partners doen vastlopen.
Edwin84 schreef:
Je weet toch dat zowel de Essential als Classic Edition zowel Engels als Nederlands allemaal van Queen games zijn.
Inmiddels pronkt het logo van de Goblins op de laatste versies. Mooi en indrukwekkend dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Chapeau.
De eigenaar van Queen Games heeft de afgelopen twintig jaar steeds een tweede logo geweigerd. Dit heeft toentertijd veel relaties met Nederlandse partners doen vastlopen.
Interessant stukje geschiedenis, Erwin. Partnerschappen lijken de toekomst in onze hobby, voornamelijk om markten buiten het eigen land te bereiken/betreden. Nu zal dat voor de fanaten zoals de meesten hier minder uitmaken; wij informeren ons tenslotte toch wel breder op dit gebied. Daarentegen denk ik dat er genoeg Nederlanders nog nooit van Queen Games hebben/hadden gehoord. Via WGG komen ze daar nu indirect mee in aanraking, wat me louter positief lijkt!
Bart schreef:
Ik mis vooral de bijdragen van mensen die ons iets meer kunnen vertellen over het spel zelf. Wie heeft het al gespeeld? Hoe bevalt het? ...
Gespeeld. Met twee spelers was ik echt onder de indruk en riepik tijdens het spelen: feld is back baby! Want zijn vorige spellen waren niet mijn ding…
Ik was zodanig onder de indruk dat ik het spel wou kopen. De Engelse versie welliswaar.
Vrienden van ons kochten hem en we speelden hem met vier… mijn enthousiasme was volledig weg. Downtime enorm! Het spelt duurt twee uur te lang. Je blijft wachten. En wachten. En wachten.
Top met twee! Met vier way te lang!
Hier sluit ik mij niet bij aan. Gisteren voor de vierde keer gespeeld, steeds met vier spelers. Gisteren met twee nieuwe spelers inclusief uitleg er drie uur over gedaan. Downtime is echt niet meer dan bij vergelijkbare spellen.
Ik ben fan, april is nog ver weg, maar ik verwacht dat deze in mijn stemlijstje voor de Spellengek top100 komt.