Nieuwe zelfstandige avonturen in El Dorado

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
SvAtje
Standaard moderator

Nieuwe zelfstandige avonturen in El Dorado

Bericht door SvAtje »

Het avontuur in El Dorado is nog niet klaar. 999 Games heeft zojuist aangekondigd dat De Zoektocht naar El Dorado: De Gouden Tempels naar verwachting in januari 2025 verschijnen.

IMG_0935.jpeg

Het betreft een zelfstandig te spelen variant van De Zoektocht naar El Dorado. Inmiddels hebben de ontdekkingsreizigers El Dorado, de legendarische stad van goud, bereikt. Er wacht echter een groter avontuur.
Welke expeditie vindt als eerste de drie mythische edelstenen die volgens de legende de poorten naar de eindeloze schatkamer openen?

IMG_0936.webp

Deze opzichzelfstaande variant van “De Zoektocht naar El Dorado” kun je met het basisspel en de uitbreidingen ervan combineren.
Het spel zal de eerste drie maanden exclusief verkrijgbaar zijn bij de speciaalzaken.

Het spel is ontworpen door Reiner Knizia en hat artwork is verzorgd door Vincent Dutrait en Franz Vohwinkel.
  • Spelers: 2-4 spelers
  • Leeftijd: vanaf 10 jaar
  • Speelduur: 60 minuten
Website uitgever:

Labels:
SvAtje
Standaard moderator

Re: Nieuwe zelfstandige avonturen in El Dorado

Bericht door SvAtje »

Vanaf nu de eerste drie maanden exclusief verkrijgbaar bij de spellenspeciaalzaken:

IMG_0973.jpeg
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Waarom wordt deze pas na 5 jaar in een nieuw jasje gestoken en uitgebracht?

Dat is met de gewone El Dorado namelijk sneller gebeurd. Ik kan mij niet voorstellen dat Ravensburger van deze versie 5 jaar de licentie heeft gehouden en dat die nu pas wordt vrijgegeven.
Afbeelding
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

WTULTC schreef: vr 20 sep 2024, 02:10 Waarom wordt deze pas na 5 jaar in een nieuw jasje gestoken en uitgebracht?

Dat is met de gewone El Dorado namelijk sneller gebeurd. Ik kan mij niet voorstellen dat Ravensburger van deze versie 5 jaar de licentie heeft gehouden en dat die nu pas wordt vrijgegeven.
Ben je niet blij dan?
Plaats reactie