Hanabi Deluxe

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Hanabi Deluxe

Bericht door ditterio »

Ik heb niets tegen die uitgever, ik zou het ook doen als ik in hun plaats was. De uitgever doet zijn job en de economie moet draaien. Geen problemen mee, integendeel.

Ik heb er ook geen probleem mee dat mensen dit kopen. Dat is hun goed recht. Ik vraag me alleen af WAAROM mensen dit kopen? Dat boeit me. Ik zie niet meteen veel meerwaarde bij deze deluxe editie als je het basisspel reeds bezit, tenzij je dit als verzamelstuk beschouwt en/of gewoon alles wil hebben. Er bestaan toch genoeg goede spellen op de markt zodat je niets "dubbel" hoeft te kopen? :crazy: Maar dat is natuurlijk mijn mening en het leven zou maar saai zijn als iedereen dezelfde mening zou hebben.

PS: Hanabi is een leuk spel dat ik iedereen kan aanraden.

Labels:
KeesK
Hazelnoot Ridder

Bericht door KeesK »

Mwah overgehyped 'spel', wordt steeds minder gespeeld, bijv. 1000 keer minder gelogde op bgg dan qwirkle. Maar tja ook dat spel krijgt een luxe uitvoering....
Afbeelding
stefaan
Caballero
Contacteer:

Bericht door stefaan »

ditterio schreef: Ik heb er ook geen probleem mee dat mensen dit kopen. Dat is hun goed recht. Ik vraag me alleen af WAAROM mensen dit kopen? Dat boeit me.
Ik overweeg om deze versie te kopen omdat ik het spel bijzonder graag speel met de (normale) exemplaren van vrienden en vermoed dat het bijzonder goed zal aanslaan bij andere gezelschappen. Als het dan met mooier materiaal te koop is, vind ik dat wel speciaal. Ik heb een zwak voor zo een versies, dat heeft me soms al veel geld gekost. :)
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Volgens mij zijn de meeste Special Editions behoorlijk waardevast.
Afbeelding
Plaats reactie