Uitbreiding Brugge?
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- roubosga
- El Capitan
Re: Uitbreiding Brugge?
Ze zullen toch geen uitbreiding uitbrengen van een spel dat niet meer te verkrijgen is?
Als ze gis zijn brengen ze een nieuwe oplage uit (nu zonder drukfouten op de kaarten).
Als ze gis zijn brengen ze een nieuwe oplage uit (nu zonder drukfouten op de kaarten).
Labels:
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Even geleden had ik een mailtje gestuurd naar WGG met de vraag of er nog een derde editie zou komen (waarbij alle kaarten dus correct gedrukt zijn) en toen kreeg ik als antwoord dat het er wel naar uitzag, omdat de tweede editie (de huidige) alweer erg hard ging.
- maxitaxi777
- Maarschalk
Het blijft helaas nog altijd stil wat betreft de uitbreiding van Brugge. Staat ook nog niets over op de site van WGG, in tegenstelling tot Machi Koro: De Haven en Terra Mystica: Vuur en IJs die wel op de website staan vermeld en voorbij schuiven in de 'nieuw'-balk. Weet iemand me wellicht iets meer te vertellen over de verwachte release van de uitbreiding voor Brugge?
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.maxitaxi777 schreef:Het blijft helaas nog altijd stil wat betreft de uitbreiding van Brugge. Staat ook nog niets over op de site van WGG, in tegenstelling tot Machi Koro: De Haven en Terra Mystica: Vuur en IJs die wel op de website staan vermeld en voorbij schuiven in de 'nieuw'-balk. Weet iemand me wellicht iets meer te vertellen over de verwachte release van de uitbreiding voor Brugge?
Goblins ???
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- Dierik
- Erelid
Ik zou zeggen stuur ze een mailtje.dirk schreef:Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.maxitaxi777 schreef:Het blijft helaas nog altijd stil wat betreft de uitbreiding van Brugge. Staat ook nog niets over op de site van WGG, in tegenstelling tot Machi Koro: De Haven en Terra Mystica: Vuur en IJs die wel op de website staan vermeld en voorbij schuiven in de 'nieuw'-balk. Weet iemand me wellicht iets meer te vertellen over de verwachte release van de uitbreiding voor Brugge?
Goblins ???
- maxitaxi777
- Maarschalk
Een tijdje terug al gedaan naar aanleiding van de aankondiging dat Machi Koro De Haven gecorrigeerde kaarten zou bevatten. Heb toen gemailed om te tippen over vervangende kaartjes voor de vier onvolledige/foute kaartjes uit het basisspel van Brugge. Er zou naar worden gekeken als de uitbreiding uitgebracht werd, maar of dat gebeuren zou en wanneer wilde men mij niet vertellen. Terwijl we hier op het forum eigenlijk allang weten dat het gaat gebeuren... Had gehoopt op iemand die hier inmiddels meer info had en het ook wil delen.Dierik schreef:Ik zou zeggen stuur ze een mailtje.dirk schreef:Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.maxitaxi777 schreef:Het blijft helaas nog altijd stil wat betreft de uitbreiding van Brugge. Staat ook nog niets over op de site van WGG, in tegenstelling tot Machi Koro: De Haven en Terra Mystica: Vuur en IJs die wel op de website staan vermeld en voorbij schuiven in de 'nieuw'-balk. Weet iemand me wellicht iets meer te vertellen over de verwachte release van de uitbreiding voor Brugge?
Goblins ???
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Wanneer er inderdaad voldoende vraag is, zou dit voor WGG zichtbaar moeten worden via voorbestellingen van winkeliers en zou dit ongetwijfeld resulteren in de productie van de uitbreiding. Het lijkt erop dat de vraag nog niet voldoende is.dirk schreef:[Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.
-
dirk
- Elfenkoning
Dan gaan wij hun dus moeten overstelpen met mails !!Erwin schreef:Wanneer er inderdaad voldoende vraag is, zou dit voor WGG zichtbaar moeten worden via voorbestellingen van winkeliers en zou dit ongetwijfeld resulteren in de productie van de uitbreiding. Het lijkt erop dat de vraag nog niet voldoende is.dirk schreef:[Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
dirk schreef:Dan gaan wij hun dus moeten overstelpen met mails !!Erwin schreef:Wanneer er inderdaad voldoende vraag is, zou dit voor WGG zichtbaar moeten worden via voorbestellingen van winkeliers en zou dit ongetwijfeld resulteren in de productie van de uitbreiding. Het lijkt erop dat de vraag nog niet voldoende is.dirk schreef:[Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.
Ik denk dat er vooral bedoeld wordt: als er genoeg voorbestellingen binnen komen van winkeliers.
-
dirk
- Elfenkoning
Dan gaan wij de winkeliers overstelpen met mails !!!Piet schreef:dirk schreef:Dan gaan wij hun dus moeten overstelpen met mails !!Erwin schreef:Wanneer er inderdaad voldoende vraag is, zou dit voor WGG zichtbaar moeten worden via voorbestellingen van winkeliers en zou dit ongetwijfeld resulteren in de productie van de uitbreiding. Het lijkt erop dat de vraag nog niet voldoende is.dirk schreef:[Dit duurt nu inderdaad wel lang. De Duitse uitbreiding is al een tijdje te verkrijgen en bij WGG blijft het stil daaromtrent, dit terwijl er toch wel veel vraag naar is (evenals naar het basisspel). Ook ik ben vragende partij want blijkbaar zou het toch een goede uitbreiding zijn die er toe doet.![]()
Ik denk dat er vooral bedoeld wordt: als er genoeg voorbestellingen binnen komen van winkeliers.
- maxitaxi777
- Maarschalk
Ruim twee maanden verder en het is nog altijd stil hieromtrent
. Als iemand kan bevestigen dat de uitbreiding van Brugge toch niet in het Nederlands komt, hoor ik het ook graag, dan ga ik de Engelstalige editie aanschaffen.
-
Anneke
- Matroos
Ik wil wacht ook al heel lang op de Nederlandstalige editie van zowel het basisspel als de uitbreiding... heeft er iemand enig idee of het basisspel in ieder geval weer een keer beschikbaar zal zijn?
-
erwinvreuls
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: War/Eurogamer
Dit kan ik bevestigen max, heb contact gehad met white goblin en zoals het er nu uitziet komt de nederlandse editie er niet. Helaas.....
- maxitaxi777
- Maarschalk
Bedankt voor het laten weten, wel vreemd dat er dan maanden terug nog over werd gezegd dat WGG 'uiteraard' de uitbreiding voor Brugge in het Nederlands zou gaan brengen (zie allereerste bericht in dit topic).erwinvreuls schreef:Dit kan ik bevestigen max, heb contact gehad met white goblin en zoals het er nu uitziet komt de nederlandse editie er niet. Helaas.....
-
dirk
- Elfenkoning
Als je er eens eens dagtripje Brugge van wilt maken dan kan je er in Brugge zelf nog gerust eentje kopen, er is nog zeker 1 winkel die een redelijk aantal spellen in stock heeft, de naam ontglipt me nu even. Misschien iemand die de naam weet ??Anneke schreef:Ik wil wacht ook al heel lang op de Nederlandstalige editie van zowel het basisspel als de uitbreiding... heeft er iemand enig idee of het basisspel in ieder geval weer een keer beschikbaar zal zijn?