10 Jaar Quined: Haspelknecht, Xanadú en meer
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: 10 Jaar Quined: Haspelknecht, Xanadú en meer
Na mijn ervaringen met de eerste twee spellen uit de trilogie (Ruhrschifffahrt twee keer gespeeld, Kohle & Kolonie na het lezen van de regels tot de vergetelheid veroordeeld) had ik deel drie eigenlijk bij voorbaat afgeserveerd, maar op basis van de uiteenzetting van Erwin is het wellicht toch in ieder geval nog een blik waard.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Labels:
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ik vond Ruhrschiffahrt en Kohle & Kolonie meer dan oké. Spijtig dat ze inderdaad niet genoeg op tafel komen, cult of the new probleem, maar als deze zo goed is als zijn voorgangers wil ik hem zeker eens gespeeld hebbenUgur schreef:Na mijn ervaringen met de eerste twee spellen uit de trilogie (Ruhrschifffahrt twee keer gespeeld, Kohle & Kolonie na het lezen van de regels tot de vergetelheid veroordeeld) had ik deel drie eigenlijk bij voorbaat afgeserveerd, maar op basis van de uiteenzetting van Erwin is het wellicht toch in ieder geval nog een blik waard.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag voor het eerst de Nederlandstalige spelregels van Haspelknecht gelezen. De taalfouten zijn verdomd storend. Prutswerk!
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
10 Jaar Quined: Haspelknecht, Xanadú en meer
Ik moet deze mening ook delen, erg verwarrend. Wat ik mij herinner is dat er wordt gesproken over de eerst en een tweede half jaar. Het spel bestaat uit 3 jaren. Ik vond dit erg slecht vertaald/verwoord.Erwin schreef:Ik heb vanmiddag voor het eerst de Nederlandstalige spelregels van Haspelknecht gelezen. De taalfouten zijn verdomd storend. Prutswerk!
In het Engels wordt er gesproken letterlijk over einde van jaar 1 en jaar 2 (even vrij vertaald)
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Naast de taalfouten staan er inderdaad ook een paar regelfouten in de Nederlandstalige handleiding.finalstruggle schreef:Ik moet deze mening ook delen, erg verwarrend. Wat ik mij herinner is dat er wordt gesproken over de eerst en een tweede half jaar. Het spel bestaat uit 3 jaren. Ik vond dit erg slecht vertaald/verwoord.
In het Engels wordt er gesproken letterlijk over einde van jaar 1 en jaar 2 (even vrij vertaald)
In jouw voorbeeld hebben ze het over de eerste en de tweede helft van het spel. Erg vreemd bij een spel dat uit drie rondes bestaat.
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ja klopt kon het me even niet meer herinneren hoe het nu verkeerd werd beschreven! Het zou fijn zijn als de regels herschreven worden en als pdf worden gedeeld.Erwin schreef:Naast de taalfouten staan er inderdaad ook een paar regelfouten in de Nederlandstalige handleiding.finalstruggle schreef:Ik moet deze mening ook delen, erg verwarrend. Wat ik mij herinner is dat er wordt gesproken over de eerst en een tweede half jaar. Het spel bestaat uit 3 jaren. Ik vond dit erg slecht vertaald/verwoord.
In jouw voorbeeld hebben ze het over de eerste en de tweede helft van het spel. Erg vreemd bij een spel dat uit drie rondes bestaat.
met behulp van Tapatalk
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
FinalStruggle,
Als jij daar mee zou willen helpen dan moedig ik dat alleen maar aan. Stuur me anders even een PM.
Als jij daar mee zou willen helpen dan moedig ik dat alleen maar aan. Stuur me anders even een PM.
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Hi Paul,16 Feet Pauly schreef:FinalStruggle,
Mijn Engels en Nederlands grammatica is te slecht om regels te schrijven dan krijg je nog net geen Google translate kwaliteit.
met behulp van Tapatalk