Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Met CfNO heb je na 36 uur volgens mij pas net de logsheets voor alle eenheden ingevuld en je eerste vrachtwagenverplaatsing uitgerekend (inclusief spaghettirantsoen).
On topic: ga dit morgen zeker bekijken en wellicht ook meenemen!
pleunie.william schreef:I would say; Take it, or leave it. sorry for excluding dutch and german translation
Wat mij betreft leave it. Een spel dat slecht 8 uur duurt is wat mij betreft veel te kort. Ik doe het niet voor minder dan 36 uur.
Deze duurt zelfs drie jaar zo te zien Dat is inderdad heel realistisch
Maar terug naar de beschaving. Lijkt mij geweldig om een keer te kunnen spelen. Maar als ik bedenk hoeveel keer ik dit spel daadwerkelijk ga spelen voor 200 euro, dan besteed ik mijn geld toch liever aan andere spellen. Kan ik er gelijk ook veel meer kopen
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
Lord Leuber schreef:Het grootste plezier met dit spel zit er alweer op: op Spiel kopen om 11.00 en weggaan om 16.30. (dwz in de tussentijd 10 kg in de big shopper heffen)
Lord Leuber schreef:Waarschijnlijk 5-6 man, ik weet niet of de 18 ooit gehaald gaat worden...
Tuurlijk wel! Als je dat een keer wil, gewoon doorzetten en enthousiast blijven
Wij kregen ook 18 spelers bij elkaar voor de nieuwste memoir'44 uitbreiding
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
Lord Leuber schreef:Waarschijnlijk 5-6 man, ik weet niet of de 18 ooit gehaald gaat worden...
tzt houd ik je op de hoogte, wij zijn ook bezig om mensen bij elkaar te krijgen, en dan kunnen we dit misschien tot 1 groep vormen, wij hebben een voorlopige datum geprikt op 21 november, maar dat kan nog anders worden.
Goed nieuws, Spelgroep Phoenix heeft Mega Civilization aangeschaft. Op de eerstkomende speldag in Capelle op zaterdag 31 oktober a.s. kan dit dus gespeeld worden! Er is een ruime zaal aanwezig waar e.e.a. kan worden opgezet.
Adres: Gong 4, Capelle aan den IJssel. Welkom vanaf 12 uur.