Nederlandse versie Terraforming Mars
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nederlandse versie Terraforming Mars
Hm, ik vind Evolution eerlijk gezegd niet zo op Terraforming Mars lijken. Behalve dat ik het allebei topspellen vind die ik graag speel, en dat je kaartjes voor je neus neerlegt die eigenschappen hebben. Ze zijn ook allebei op in dezelfde mate interactief, maar de interactie is best anders. Oh, en ze zijn allebei thematisch sterk, maar met sterk afwijkende thema's...
Labels:
-
Mordana
- PIONier
Kan iemand aangeven wat er precies vertaald is?
De EN versie is overal niet leverbaar meer en van de NL versie is geen enkel plaatje online te vinden, tenzij de kaarten toch Engels zijn.
Staat er op de NL versie van de kaarten bijv. kracht centrale ipv power plant?
De EN versie is overal niet leverbaar meer en van de NL versie is geen enkel plaatje online te vinden, tenzij de kaarten toch Engels zijn.
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
De spelregels, de kaarten en de Engelse benamingen op het spelbord zijn allemaal vertaald.Mordana schreef: Kan iemand aangeven wat er precies vertaald is?
-
Mordana
- PIONier
Bedankt voor de snelle reactie!terjul schreef: De spelregels, de kaarten en de Engelse benamingen op het spelbord zijn allemaal vertaald.
Dan ga ik een interne strijd voeren tussen mijn geduld en m'n voorkeur voor Engels
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Dan ben ik blij dat voorkeur voor Nederlands hebMordana schreef:Bedankt voor de snelle reactie!terjul schreef: De spelregels, de kaarten en de Engelse benamingen op het spelbord zijn allemaal vertaald.
Dan ga ik een interne strijd voeren tussen mijn geduld en m'n voorkeur voor Engels
- roubosga
- El Capitan
Ik hoop dat er krachtcentrale staatMordana schreef: ... Staat er op de NL versie van de kaarten bijv. kracht centrale ipv power plant?
- BorisK
- Garnaal
Ik hoop dat er energiecentrale staatroubosga schreef:Ik hoop dat er krachtcentrale staatMordana schreef: ... Staat er op de NL versie van de kaarten bijv. kracht centrale ipv power plant?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Contacteer:
Dat dacht ik in de trein ook.. alleen geen zin om via mijn telefoon te reagerenBorisK schreef:Ik hoop dat er energiecentrale staatroubosga schreef:Ik hoop dat er krachtcentrale staatMordana schreef: ... Staat er op de NL versie van de kaarten bijv. kracht centrale ipv power plant?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Laatste 10 gespeeld:

-
Renehindriks
- Grote Dienaar
De spelregels zijn wel heul, heeeul slecht vertaald. Gekke woorden en vreemde zinsbouw. Op de kaarten heb ik nog geen gekke dingen gelezen.
- woozle
- Stamhoofd
Hoe zit het met de achterkant van de kaarten? Sluit dit aan bij de Engelstalige versie?
Sinds WGG gestopt is met Star Wars The Card Game sta ik altijd wat huiverachtig tegen Nederlandstalige versies waarvan eventuele uitbreidingen niet meer worden vertaald wegens niet rendabel genoeg.
Sinds WGG gestopt is met Star Wars The Card Game sta ik altijd wat huiverachtig tegen Nederlandstalige versies waarvan eventuele uitbreidingen niet meer worden vertaald wegens niet rendabel genoeg.

- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik ben tot nu toe 4 kaarten tegen gekomen die niet goed zijn, maar je begrijpt wat er bedoelt wordt. Gaat om 3 corporations en 1 groene kaart. Vorige week een mailtje achteraan gestuurd naar intrafin met info voor een herdruk, daar echter niets meer van gehoord..
Volgens mij is de achterkant van de kaarten wel hetzelfde. Je zou dus een expansion kunnen mixen.
Volgens mij is de achterkant van de kaarten wel hetzelfde. Je zou dus een expansion kunnen mixen.

- ouwezeeman
- Garnaal
- Contacteer:
Op de overzichtkaartjes ontbreekt de actie warmteblokjes omzetten in temperatuursstijging, en in de regels staat er dat er voor bepaalde standaardprojecten (zoals energieproductie verhogen) dat je daar een TN-punt voor krijgt...
Niet zo best dus!
Niet zo best dus!
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
CrowdFinder
- Party Animal
Had ik ook opgemerkt idd, zitten zekere fouten in.ouwezeeman schreef: Op de overzichtkaartjes ontbreekt de actie warmteblokjes omzetten in temperatuursstijging, en in de regels staat er dat er voor bepaalde standaardprojecten (zoals energieproductie verhogen) dat je daar een TN-punt voor krijgt...
Niet zo best dus!
Althans is de eerste expansie in het Nederlands al een feit:
http://www.intrafin.eu/nl/board-games/t ... m-nl-15652
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ah, dat is goed nieuws. Benieuwd wanneer die daadwerkelijk in de winkel ligt. 

- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ach, Intrafin doet dus gewoon wat we al jaren van ze gewend zijn.Renehindriks schreef: De spelregels zijn wel heul, heeeul slecht vertaald. Gekke woorden en vreemde zinsbouw. Op de kaarten heb ik nog geen gekke dingen gelezen.