Quadropolis groeit
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Quadropolis groeit
Jammere gaat zijn dat deze tegels niet bij in de originele doos gaan geraken 
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Poppetjes en octagons in een zakje op het bord (ruimte zat), dan kunnen de tegels misschien net aan in het vrijgekomen vakje?ozymandias schreef: Jammere gaat zijn dat deze tegels niet bij in de originele doos gaan geraken![]()
-
WTULTC
- Elfenkoning
Heeft iemand deze inmiddels al gespeeld? Wat vond je ervan. Voegt het echt iets toe?
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Ik heb het doosje gezien ... en met de verkoper gesproken, ook hij vond het jammer dat deze tegels niet bij in de doos raken.
Misschien met wat paswerk wel, maar er zitten bij mij al een aantal promo's bij dat dat toch een werkje gaat zijn. Het allemaal netjes weg te krijgen.
Misschien met wat paswerk wel, maar er zitten bij mij al een aantal promo's bij dat dat toch een werkje gaat zijn. Het allemaal netjes weg te krijgen.
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Toch knap dat ze in zulke korte spelregels de nodige fouten kunnen maken.
Bladzijde 6 recyclingfabriek: volgens de tekst 1 OP voor elke 2 Energie-eenheden, terwijl het plaatje duidelijk wat anders aangeeft.
Bladzijde 8 brandweerkazerne: volgens de tekst 2 OP's, terwijl het plaatje duidelijk 3 aangeeft.
Bladzijde 6 recyclingfabriek: volgens de tekst 1 OP voor elke 2 Energie-eenheden, terwijl het plaatje duidelijk wat anders aangeeft.
Bladzijde 8 brandweerkazerne: volgens de tekst 2 OP's, terwijl het plaatje duidelijk 3 aangeeft.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Rubik schreef: Toch knap dat ze in zulke korte spelregels de nodige fouten kunnen maken.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Laat dat maar aan een Franse uitgever (en/of Belgische distributeur) over.Rubik schreef: Toch knap dat ze in zulke korte spelregels de nodige fouten kunnen maken.
Het Asmodeeconcern is mij veel te slordig met Nederlandstalige spelregels (en dan is Days of Wonder meestal nog de beste van de club).
-
Piet
- Beheerder
In het verleden werkte Asmodee met mensen uit de hobby die vertaalden uit liefde voor de spellen. Maar ik dacht dat ze overgestapt waren naar professionele vertalingen. Iemand die daar zicht op heeft?
Volgens mij blijven de beste spelregelvertalingen er komen van mensen met liefde voor het spel én voor de taal.
Volgens mij blijven de beste spelregelvertalingen er komen van mensen met liefde voor het spel én voor de taal.
-
Traquan
- Stamhoofd
In de spelregels van het basisspel staat meteen in het begin ook nog een Italiaanse zinsnede. "Leg de werf sul tavolo.", o.i.d. Inderdaad slordig. Er zal toch wel iemand de spelregels door hebben gelezen? 
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Piet schreef: Volgens mij blijven de beste spelregelvertalingen er komen van mensen met liefde voor het spel én voor de taal.
-
stvaho
- Meeple
Daar kan je je bij DOW wel eens meermaals aan mispakkenJeVo schreef: Het leek me in alle verhoudingen een standaard DoW doos zo groot als TTR
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo heb ik ooit eens een uitbreiding van Five Tribes gekocht online, waarop de foto het ook leek te gaan om een "grote doos"... uiteindelijk was het een kartonnen sleeve die paste in mijn handpalm