Vanavond finale De Slimste Mens met Spellengek Peter Hein
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Re: Vanavond finale De slimste mens met Spellengek Peter Hei
Leuk artikel in het AD: https://www.ad.nl/show/winnaar-de-slims ... ~ab828a2a/
Laatst gewijzigd door Bart op do 14 feb 2019, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onderwerpen samengevoegd
Reden: onderwerpen samengevoegd
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Labels:
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Gefeliciteerd Peter Hein!
Wat erg voor zijn mede-bordspelspelers. Bij elke discussie in/over een spel het komende jaar moeten horen: 'Ik ben hier de slimste!'
Wat erg voor zijn mede-bordspelspelers. Bij elke discussie in/over een spel het komende jaar moeten horen: 'Ik ben hier de slimste!'
Vergeleken met de Belgische jury is Maarten van Rossem een oersaaie degelijke brompot. Maar soms kan ik zijn droge humor wel smaken.Tassie schreef:Jury is juist geweldig!dirk schreef: Ik moet wel zeggen dat de Nederlandse versie oersaai is, zeker in vergelijking met de Belgische versie.
Waar hebben ze in godsnaam die jury vandaan gehaald ?
-
Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Proficiat Peter Hein! Ik moet nog een heleboel afleveringen terugkijken, maar een spoiler als deze vind ik bij De Slimste Mens niet erg gelukkig 
Zie nu trouwens dat hij de broer is van Rick Paul van Mulligen, die we vanavond op TV mogen aanschouwen in WIDM!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zie nu trouwens dat hij de broer is van Rick Paul van Mulligen, die we vanavond op TV mogen aanschouwen in WIDM!
Recent speelde ik...

-
sinead
- Stamhoofd
Ha ha, ik ben één van die mede-bordspelspelers. Gelukkig zit Peter Hein niet zo in elkaar. En trouwens, discussie is er bijna nooit omdat hij meestal duidelijk wintEEMBC schreef: Gefeliciteerd Peter Hein!
Wat erg voor zijn mede-bordspelspelers. Bij elke discussie in/over een spel het komende jaar moeten horen: 'Ik ben hier de slimste!'![]()
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Hij mag vanaf nu wel officieel elk spelletje van Clever beginnen, want in de spelregels staat dat de slimste mag beginnensinead schreef:Ha ha, ik ben één van die mede-bordspelspelers. Gelukkig zit Peter Hein niet zo in elkaar. En trouwens, discussie is er bijna nooit omdat hij meestal duidelijk wintEEMBC schreef: Gefeliciteerd Peter Hein!
Wat erg voor zijn mede-bordspelspelers. Bij elke discussie in/over een spel het komende jaar moeten horen: 'Ik ben hier de slimste!'![]()
.
Recent speelde ik...

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Re: Vanavond finale De Slimste Mens met Spellengek Peter Hei
Herbekijk de seizoensfinale van de De Slimste Mens. Sowieso kan je Peter Hein feliciteren met zijn finaleplaats. Maar welke plaats haalde hij uiteindelijk? ...

- Bijlagen
-
- SlimstePeterHein.JPG
- (31.29 KiB) 25 keer gedownload
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Als iemand een manier heeft gevonden om deze afleveringen in Nederland te kunnen bekijken dan sta ik te popelen om heel de reeks te zien!! Zo stom dat wij in Nederland deze fantastische show niet kunnen kijken
.
De Nederlandse versie van dit programma is tenenkrommend slecht en na een halve aflevering ben ik het dictator jurylid van deze versie meer dan zat.
Ah dit is de Nederlandse Slimste mens
haha. IK WIL ERIK VAN LOOY!!! 
De Nederlandse versie van dit programma is tenenkrommend slecht en na een halve aflevering ben ik het dictator jurylid van deze versie meer dan zat.
Ah dit is de Nederlandse Slimste mens
-
Jerome
- Gouverneur
Ik wist helemaal niet dat er een bordspellenkwis op tv was.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Jij was nog niet bekend met het Rad van Catan met Klaus van der Togt? Shame on you.Jerome schreef: Ik wist helemaal niet dat er een bordspellenkwis op tv was.
-
16 Feet Pauly
- Critico
Je hebt duidelijke de Belgische (originele) versie van dit programma nog niet gezien... (ik geef toe dat dit ook erg moeilijk is om te bekijken in NLD.)Tassie schreef:Jury is juist geweldig!dirk schreef:Tamara_Bakker schreef: Hij wist anders wel de vraag over die Beyonce vlieg en welk geluid de Teletubbies maken![]()
![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat de Nederlandse versie oersaai is, zeker in vergelijking met de Belgische versie.
Waar hebben ze in godsnaam die jury vandaan gehaald ?
Peter Hein Gefeliciteerd!!
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Als je op Youtube 'de slimste mens ter wereld' ingeeft zijn alle hits precies voor de Belgische versie dus je kan toch veel van de jury grapjes zien. Of krijg ik enkel de BE-versie te zien omdat ik vanuit België surf?16 Feet Pauly schreef: Je hebt duidelijke de Belgische (originele) versie van dit programma nog niet gezien... (ik geef toe dat dit ook erg moeilijk is om te bekijken in NLD.!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Bericht aan de slimste Paul: net zoals ik via de site van de betreffende omroep op zoek ging naar de Slimste Mens van Nederland, kan je de originele Vlaamse afleveringen bekijken langs de site van zender Vier (inloggen vereist). Helaas hadden wij in Vlaanderen geen spelfanaat in de finale. Anderzijds zetelde hier -weliswaar niet in de finale, wel in andere afleveringen- spellenliefhebber Bart Cannaerts in de jury.16 Feet Pauly schreef: Als iemand een manier heeft gevonden om deze afleveringen in Nederland te kunnen bekijken dan sta ik te popelen om heel de reeks te zien!! Zo stom dat wij in Nederland deze fantastische show niet kunnen kijken.
Ah dit is de Nederlandse Slimste menshaha. IK WIL ERIK VAN LOOY!!!
![]()
-
16 Feet Pauly
- Critico
Klopt, maar ik zou graag de hele aflevering zienThe Iced One schreef:Als je op Youtube 'de slimste mens ter wereld' ingeeft zijn alle hits precies voor de Belgische versie dus je kan toch veel van de jury grapjes zien. Of krijg ik enkel de BE-versie te zien omdat ik vanuit België surf?16 Feet Pauly schreef: Je hebt duidelijke de Belgische (originele) versie van dit programma nog niet gezien... (ik geef toe dat dit ook erg moeilijk is om te bekijken in NLD.!
-
Robertopellizini
- Genius
De Nederlandse versie van De Slimste Mens is inderdaad redelijk suf.
Dat ligt voor een deel aan de doodse humor van Maarten van Rossem, wat heel even grappig is, maar snel verveelt, maar vooral aan de presentator Philip Freriks. Die man kan niet presenteren, heeft geen greintje humor, en heeft 0 chemistry met Maarten van Rossem, of ook de andere gasten. Alles aan die vent is ongemakkelijk.
De Belgische show is daarentegen hilarisch. Goede presentator, goede juryleden. Echt top!
Dat ligt voor een deel aan de doodse humor van Maarten van Rossem, wat heel even grappig is, maar snel verveelt, maar vooral aan de presentator Philip Freriks. Die man kan niet presenteren, heeft geen greintje humor, en heeft 0 chemistry met Maarten van Rossem, of ook de andere gasten. Alles aan die vent is ongemakkelijk.
De Belgische show is daarentegen hilarisch. Goede presentator, goede juryleden. Echt top!