Ik wil de door jou genoemde releasemaand mei niet in twijfel trekken. Maar 999 Games heeft het zelf over einde eerste kwartaal. Ik probeer de verwachte releasedatum wat beter in beeld te krijgen. Waar komt jouw maand vandaan?MADG0BLIN schreef: Mooie titel die ze gaan uitbrengen, in mei verwacht. Zeker aanschaf hier!
Wolven bij 999 Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Wolven bij 999 Games
Labels:
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Van de productpagina van 999games.Erwin schreef:Ik wil de door jou genoemde releasemaand mei niet in twijfel trekken. Maar 999 Games heeft het zelf over einde eerste kwartaal. Ik probeer de verwachte releasedatum wat beter in beeld te krijgen. Waar komt jouw maand vandaan?MADG0BLIN schreef: Mooie titel die ze gaan uitbrengen, in mei verwacht. Zeker aanschaf hier!
https://www.999games.nl/wolven.html
Daar staat groot in het blauw verwacht in mei. Dus daar ging ik vanuit. Eerder is natuurlijk altijd mooi.

- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Dank. Ze strooien weer eens met verschillende datums.MADG0BLIN schreef:Van de productpagina van 999games.Erwin schreef:Ik wil de door jou genoemde releasemaand mei niet in twijfel trekken. Maar 999 Games heeft het zelf over einde eerste kwartaal. Ik probeer de verwachte releasedatum wat beter in beeld te krijgen. Waar komt jouw maand vandaan?MADG0BLIN schreef: Mooie titel die ze gaan uitbrengen, in mei verwacht. Zeker aanschaf hier!
https://www.999games.nl/wolven.html
Daar staat groot in het blauw verwacht in mei. Dus daar ging ik vanuit. Eerder is natuurlijk altijd mooi.
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Van de week is hij binnengekomen hier, gisteravond met 3 gespeeld. De regels zijn relatief eenvoudig om uit te voeren, echter hoe en wanneer vergt een stukje meer denkwerk. Je kan elkaar af en toe lekker in de weg zitten. Hij beviel goed, die gaat zeker vaker op tafel komen!

- Pura Vida
- Kardinaal
Hier ook binnen. Leuk spel zeg! Ik zit nog behoorlijk te harken met het draaien van die gebiedstegels, maar voorlopig valt er van alles te proberen. Schuilplaatsen en holen bouwen? Eenzame wolven aan je roedel toevoegen? Voor prooi gaan? Als een gek heen en weer rennen of juist een goeie plek versterken? Er zit iets van een race in, gebiedscontrole, actieselectie...thematisch zeer in orde en speeltijd is ook zeer aangenaam. We zijn er nog wel even zoet mee. En o ja, die wolfjes op het bord zijn té leuk.MADG0BLIN schreef: Van de week is hij binnengekomen hier, gisteravond met 3 gespeeld. De regels zijn relatief eenvoudig om uit te voeren, echter hoe en wanneer vergt een stukje meer denkwerk. Je kan elkaar af en toe lekker in de weg zitten. Hij beviel goed, die gaat zeker vaker op tafel komen!
- gideongrim
- Sojaboon
- Persoonlijke Ondertitel: Schrijver, fantast
- Contacteer:
Ik denk sowieso een iets andere uitgeeftactiek te bespeuren de laatste 2, 3 jaar bij 999. Mogelijk heeft de opmars van White Goblin Games daar iets mee te maken, aangezien die Nederlandse uitgever zich veel nadrukkelijker ook (in de gangbare winkels) aan het profileren is. Neem bijvoorbeeld Intertoys, daar liggen tegenwoordig zowat meer WG-games dan van 999 (maar ik heb ze niet letterlijk geteldMADG0BLIN schreef:Libertalia van afgelopen jaar past volgens mij ook precies in dat straatje.pieter.schutz schreef:Had deze vraag gemist.Edwin84 schreef: Ken het spel niet maar waarom zou het niet bij 999 passen?
Wolves heeft een behoorlijke dosis direct conflict en take that. Iets waar 999 met zijn familie-spellen en expertspellen bijna geen van heeft.
Libertalia is daar een voorbeeld van, maar wat mij betreft begon die andere uitgeeftactiek al in 2016 met Great Western Trail. Sindsdien zijn onder meer ook de volgende spellen langsgekomen:
- https://boardgamegeek.com/boardgame/371942/white-castle (Moet dit jaar uitkomen.)
- https://boardgamegeek.com/boardgame/363307/evergreen (2022, maar een twijfelaartje)
Schrijver, ontwerper, fantast en fotograaf