ja bizar dat er stil wordt gedaan over het antwoord... niemand durftMisth schreef:Zou je net zien dat je nu wel wint!Patty schreef:Ik heb mijn antwoord ook verstuurd maar jullie hebben geen "last" van mij want ik win nooit iets![]()
Patty![]()
Tenzij het antwoord goed is natuurlijk, want het is angstvallig stil hier met discussies over het antwoord.
Ik heb voor antwoord B gekozen "Trainingskamp voor Centurions". Dit kwam qua plaatjes op internet en informatie voor mij het dichtste bij.
Prijsvraag Fortuna
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Prijsvraag Fortuna
Labels:
-
Mistharfare
- Website beheerder
Inderdaad, terwijl de vorige keer met de zeer leuke speurtocht ten ere van Tobago zo open gereageerd werd, ook o.a. door mij met het afvragen van de locatie van de schat.16 Feet Pauly schreef: ja bizar dat er stil wordt gedaan over het antwoord... niemand durftbehalve jij dan... ik heb ook een trainingskamp voor Centurions opgegeven als juiste antwoord. Na eenzelfde research waarschijnlijk.
-
missiloon
- Munchkin
Ik heb voor A gekozen, maar zo te horen is dat dus fout 
maar net als pauly had ik ook niet verwacht te gaan winnen want ook ik win zo goed als nooit wat.
maar net als pauly had ik ook niet verwacht te gaan winnen want ook ik win zo goed als nooit wat.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Misschien heb je het als enige goed?missiloon schreef:Ik heb voor A gekozen, maar zo te horen is dat dus fout
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het geluk van dingen winnen is mij al een aantal jaren ontgaan, ik weet nog dat ik een keer pinkpopmaandag kaartjes heb gewonnenmissiloon schreef:Ik heb voor A gekozen, maar zo te horen is dat dus fout