The Legacy: Testament of Duke de Crecy
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: The Legacy: Testament of Duke de Crecy
Waarom een pre order trouwens? Is het spel in beperkte hoeveelheid in Essen aanwezig of is het spel duurder op de beurs zelf?
Labels:
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Het zou erg goed gaan met preorders en ik dacht zelfs dat ze al aan het kijken waren voor een reprint te plannen.grunnboy schreef:Waarom een pre order trouwens? Is het spel in beperkte hoeveelheid in Essen aanwezig of is het spel duurder op de beurs zelf?
Zeker als je die versie met houten kistje wil, die is bijna uitverkocht.
Als je het toch al gespeeld hebt en zeker wil zijn, kan je maar beter preorderen.
- grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik wil zeker niet de versie in een houten kist. Een houten kist komt over 60 jaar wel. 
- Bellegar
- Veenboer
In Polen wordt de reprint al gemaakt en ook in Frankrijk schijnt het een grote hit te zijn. Dus om te voorkomen dat ik straks met lege handen op de beurs sta, toch maar een pre-order geplaatst. Overigens zijn de houten kisten en de kleine promo's al opgrunnboy schreef:Waarom een pre order trouwens? Is het spel in beperkte hoeveelheid in Essen aanwezig of is het spel duurder op de beurs zelf?
En de review is nog in constructie...
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti