Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
mezzamorphis schreef:Thanks. Niet lastig om een duitse uitbreiding te kopen bij een NL basisspel?
Nee hoor, alle componenten zijn taalonafhankelijk, op de spelregels na natuurlijk. Deze zijn op internet vaak wel in het Engels te vinden. Je betaalt hier overigens wel per dubbelzijdige kaart en bij de uitbreidingen in het Nederlands krijg je vaak 2 dubbelzijdige kaarten. Twee keer € 8,40 is echter nog steeds een stuk voordeliger dan € 20,- tot € 25,- wat je in Nederland betaalt voor een uitbreiding.
mezzamorphis schreef:Nieuwe versie heeft als adviesprijs €55. Pittige prijs.
Niet goedkoop inderdaad, maar ook niet super duur. Ik wil het spel graag een keer zien om te bepalen hoe goed het eruit ziet. Ik ben ook benieuwd of het bijvoorbeeld mogelijk is om de speelstukken te gebruiken op een reguliere uitbreidingskaart. Dat vind ik namelijk bij de ticket to ride 10th wel een probleem.
Erwin schreef:Een selectie uit de korte nieuwsberichten, informatieve links en andere ludieke snippers die ik de afgelopen week heb getweet via @Bordspeler.
(...)
Friedemann Friese over Funkenschlag deluxe: http://t.co/yAGqHE1q3e
— Erwin Broens (@Bordspeler) September 13, 2014
(...)