La Cosa Nostra Kickstarter
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Xildur
- Munchkin
Re: La Cosa Nostra Kickstarter
Ik heb van Zodiac, maxitaxi, Distefano, finalstruggle en Piet een berichtje gehad. Zelf ben ik nummer zes dus dan zijn we compleet. Zodra het geld is afgeschreven stuur ik jullie een betalingsverzoek. De verzendkosten die in de pledge zitten komen dan via Paul terug als ik het goed begrepen heb.
Labels:
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mooi, bedankt voor het regelen alvastXildur schreef:Ik heb van Zodiac, maxitaxi, Distefano, finalstruggle en Piet een berichtje gehad. Zelf ben ik nummer zes dus dan zijn we compleet. Zodra het geld is afgeschreven stuur ik jullie een betalingsverzoek.
Dat begreep ik ook ja!Xildur schreef:De verzendkosten die in de pledge zitten komen dan via Paul terug als ik het goed begrepen heb.
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
Ja, graag!!!Distefano schreef:@ Noviomagum
Ik heb een andere optie om het spel te krijgen. Wil jij mijn deelname aan de 6 persoonspledge van Xildur overnemen?
Groeten,
Stefan
@ Xander is dit voor jou ook ok?
Stuur mij de betalingsinfo maar door, dan neem ik bij deze de deelname van DiStefano over.
Thanks
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Xildur
- Munchkin
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
https://www.youtube.com/watch?v=tg4ZlsJQziU
Er kwam een unboxing video voorbij op bgg. Met een hoop huishoudelijk randgeluid
Ik denk dat we LCN, rekening houdend met tranport perikelen e.d. ,ergens juli/augustus kunnen verwachten?
Er kwam een unboxing video voorbij op bgg. Met een hoop huishoudelijk randgeluid
Ik denk dat we LCN, rekening houdend met tranport perikelen e.d. ,ergens juli/augustus kunnen verwachten?