Endless Winter bij WGG

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
finalstruggle
Geheim Genootschap

Re: Endless Winter bij WGG

Bericht door finalstruggle »

Veel mensen hier die toch zijn ingestapt of juist niet? Met nog een dag of 3 is dit best een succesvolle Kickstarter geworden! Ik heb de €1 nog staan en had de hoop op groepsaankopen, maar je kan Max 2 exemplaren bemachtigen, iemand uit regio Nijmegen die nog iemand zoekt?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Labels:
blastoys
PIONier

Bericht door blastoys »

finalstruggle schreef: Veel mensen hier die toch zijn ingestapt of juist niet? Met nog een dag of 3 is dit best een succesvolle Kickstarter geworden! Ik heb de €1 nog staan en had de hoop op groepsaankopen, maar je kan Max 2 exemplaren bemachtigen, iemand uit regio Nijmegen die nog iemand zoekt?

Ik ben zeker ingestapt! Endless Winter ziet er mooi uit (artwork en alle verschillende onderdelen) en ze zetten een fantastische Kickstarter neer! Alle lof naar Fantasia Games, die ga ik vanaf nu in de gaten houden. Ik ben benieuwd wat de laatste vijf stretchgoals zullen zijn 8)

Ik kom niet uit jouw regio, ik kom uit Leeuwarden...
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Iemand die wilt instappen uit omgeving Nijmegen voor Engelse versie? Ik heb zelf de Shaman versie gedaan dus kan er 1 extra bij doen. Enige voordeel is dat verzendkosten naar mij toe gedeeld kunnen worden en dat je toch nog de kans hebt om mee te doen!

Plaats reactie