Stonemaier Games heeft Red Rising aangekondigd
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
sinead
- Stamhoofd
-
Pinson
- Meeple
Re: Stonemaier Games heeft Red Rising aangekondigd
Ik denk dat met name Wingspan een grote vis voor 999 games was, in bepaalde mate was Tapestry dat ook. Ik denk dat 999 games voor beide spelen behoorlijk hun nek uit moesten steken. Logisch dat ze daarom ook direct hebben gezegd dat ze Pendulum uit gingen brengen. Ik vermoed dat de verkoop van Pendulum tegen is gevallen, en omdat 'red rising' als boektitel in de Nederlandse taal nog weinig gedaan heeft zullen ze de boot afhouden.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Pendulum was een erg leuke (lelijk vormgegeven) gimmick, maar na een paar potjes ging de glans er voor mij wel vanaf en werd het een "dertien in een dozijn" worker placement beleving. Ben er klaar mee.Pinson schreef: Ik denk dat met name Wingspan een grote vis voor 999 games was, in bepaalde mate was Tapestry dat ook. Ik denk dat 999 games voor beide spelen behoorlijk hun nek uit moesten steken. Logisch dat ze daarom ook direct hebben gezegd dat ze Pendulum uit gingen brengen. Ik vermoed dat de verkoop van Pendulum tegen is gevallen, en omdat 'red rising' als boektitel in de Nederlandse taal nog weinig gedaan heeft zullen ze de boot afhouden.
-
sinead
- Stamhoofd
Ik denk dat jouw aannames helemaal raak zijn Pinson.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Red Rising is inmiddels onderweg vanuit het VK. Kan nog wel wat weken duren met die Brexit, maar er zit dus schot in!
-
deev
- Grote Dienaar
Ik ben zwaar fan van de boekenreeks (aanrader voor sci-fi fans) en hoop eveneens dat er een NL versie van dit spel komt. Wat ik er tot nu toe van zag, zag er toch al best goed uit!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Boek 1 net uit gelezen en daar komt ie binnen. Strakke timing, zeg ik. 
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen. Nog niet kunnen spelen helaas, maar het ziet er weer fantastisch uit. Net vorige week boek 3 uitgelezen hier, dus goed timing. 

-
Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
Zo, nu het spel stilaan op de Nederlandse en Belgische deurmatten begint te landen, kan ik deze wel uploaden naar BGG: mijn vertalingsbestandje van alle 112 kaarten. Ik post de link zodra de PDF goedgekeurd is.

-
Pura Vida
- Kardinaal
Cool! Kan ik het misschien toch met de kinderen spelen hier, want dit spelletje is helegaar niet complex, maar al die tekst op de kaarten joh...Fregonar schreef: Zo, nu het spel stilaan op de Nederlandse en Belgische deurmatten begint te landen, kan ik deze wel uploaden naar BGG: mijn vertalingsbestandje van alle 112 kaarten. Ik post de link zodra de PDF goedgekeurd is.
![]()
-
Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
Het bestand is geland.
Ik plan zeer snel nog een 2de versie met een beknopte samenvatting van de spelregels en een wat betere lay-out. In tussentijd zou ik het appreciëren als fouten en suggesties gemeld worden.
Ik plan zeer snel nog een 2de versie met een beknopte samenvatting van de spelregels en een wat betere lay-out. In tussentijd zou ik het appreciëren als fouten en suggesties gemeld worden.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Gaaf hoor. Veel werk ook. Ik ga er zeker naar kijken en gebruiken met de kinderen. Als ik foutjes tegenkom stuur ik wel een pb.Fregonar schreef: Het bestand is geland.