Keep Exploring Games is goed bezig.
Op zich ben ik minder fan van de eigen releases (Monuments vind ik de meest vermakelijke), maar de bekende titels die Martin nu allemaal binnenhaalt... Mooi!
Nu of Nooit bij Keep Exploring Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Pozman
- Jakkiebak!
Re: Nu of Nooit bij Keep Exploring Games
Ik zeg niet dat het niet mooi is, ik vind het gewoon weggesmeten geld. Ik leg het deksel van mijn doos meestal omgekeerd om alle materiaal in te leggen dat ik niet nodig heb. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik uren naar een doos ga staren omdat er gold foil opzit. Ik heb natuurlijk ook geen idee wat de impact is op de MSRP door die gold foil aan te brengen?Duiker schreef: Tis niet zomaar spot uv, het is gold foil. Zie bijlage. Kan natuurlijk dat je dat alsnog niet mooi vindt, maar ik vind het wel echt gaaf eruit zien.
![]()
Maar dan vind ik voor dit spel een geverfde boot bvb. wel een meerwaarde, omdat een sessie toch tegen de 3 uur aangaat en je daar dus wel een hele tijd zit naar te kijken.
-
Jerome
- Gouverneur
Ik zet de doos meestal rechtop aan de rand van de tafel, dus ik ben blij met de bling.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Ik kan daar ook wel van genieten. Vind van die glimmende accenten op een doos ook altijd mooi.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
'Vroeger' - zeg ik als founding member van dit forum - wilde ik zoveel mogelijk spellen, dus dan liever twee standaard spellen dan een deluxe. Tegenwoordig, met de beperkte tijd die ik heb geniet ik veel meer van een premium deluxe spel met toffe componenten die ik dan bij voorkeur ook vaak speel.
Keep Exploring Games
-
Arjen T.
- Veenboer
ik mag het ook wel, dat een spel en de componenten mooi uitgevoerd zijn. En gelukkig is de goede insert ook weer steeds vaker aanwezig, vind ik ook altijd prettig.
We've got a winner!
-
Edwin84
- Elfenkoning
Is ook een keerzijde aan. Kastruimte. Een Deluxe versie is mooi, maar enorme miniaturen en trays zorgen wel voor veel grotere dozen.Duiker schreef: 'Vroeger' - zeg ik als founding member van dit forum - wilde ik zoveel mogelijk spellen, dus dan liever twee standaard spellen dan een deluxe. Tegenwoordig, met de beperkte tijd die ik heb geniet ik veel meer van een premium deluxe spel met toffe componenten die ik dan bij voorkeur ook vaak speel.
-
Duiker
- Gouverneur
True, maar dat doen 5 'meh' spellen ook. Ik neem niet voor niks op de meeste beurzen een tweedehandskast mee, da's allemaal uit mn eigen collectie, zodat ik wel ruimte heb voor de grote dozen van spellen die ik graag speel.
Keep Exploring Games
-
Arjen T.
- Veenboer
Het is leuk om te zien, dat als je van je hobby je werk maakt, de hobby ook gewoon je hobby blijft.Duiker schreef: True, maar dat doen 5 'meh' spellen ook. Ik neem niet voor niks op de meeste beurzen een tweedehandskast mee, da's allemaal uit mn eigen collectie, zodat ik wel ruimte heb voor de grote dozen van spellen die ik graag speel.
We've got a winner!
-
Duiker
- Gouverneur
Ik kijk nog steeds net zo uit naar nieuwe Kickstarters zoals veel van jullie. Al ligt er nu weer een queue doordat Etherfields, Trudvang Legends en Lands of Galzyr kort na elkaar binnen zijn gekomen. En sure, ik kijk als eerste vaak of een spel toekomst heeft als Nederlandse editie, maar daarna geniet ik er gewoon van als speler.
Keep Exploring Games
-
Earthsuit
- Meeple
Ik ben er blij mee dat Sleeping Gods vertaald is en heb hem al in de pre-order staan. Mijn spelmaatjes spreken geen Engels en dan is t lastig om al die toffe spellen nog te kunnen spelen. Ook Now or Never zal zeker komen. Goed bezig, Keep Exploring!