Bij de meeste online en bakstenen retailers is hij nog vlotjes op voorraad!RiderHat schreef: Inmiddels alweer uitverkocht bij 999 Games? Dat was of een te kleine voorraad of een mega succes... Weet iemand toevallig wanneer deze weer op voorraad komt?
Aziatische Wingspanvogels gaan bij 999 Games verschijnen
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Aziatische Wingspanvogels gaan bij 999 Games verschijnen
Labels:
- WTULTC
- Elfenkoning
Toch is het dan nog steeds merkwaardig dat 999Games het niet aan durfde om de Nesting Box ook te gaan verkopen als ze zo snel uitverkopen.
Ik gok dat lokale fysieke winkels Asia vast nog wel hebben.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
WTULTC schreef: Toch is het dan nog steeds merkwaardig dat 999Games het niet aan durfde om de Nesting Box ook te gaan verkopen als ze zo snel uitverkopen.
Appels en peren. Kan er niets merkwaardigs aan ontdekken.
Ik meen me overigens te herinneren dat Wingspan vaker ‘last’ had van kleinere eerste print runs. Wellicht veroorzaakt door de planning van en/of afspraken met Stonemaier? 999 Games gaat in mijn ervaring meestal voor redelijke startoplagen.
Het zij zo. Ik heb er laatst een gekocht. Binnenkort van genieten.
- WTULTC
- Elfenkoning
Erwin, 999Games hoeft helemaal geen risico te lopen met de Nesting Box. Gewoon een Kickstarter (cq inventarisatie) open zetten op hun website en ze hadden precies de oplage kunnen weten en lopen 0% risico. Ik vind het nog steeds slechte service dat ze alles behalve de grote doos hier uitbrengen. Oké, de gespikkelde eieren brengen ze hier ook niet uit, maar dat is niet zo erg.
- Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
Hmmmm. Ik denk dat je "dat is niet zo erg" even moet vervangen door "dat vind ik niet zo erg". Elk heeft zijn persoonlijke voorkeuren. Sommigen zullen de Nesting Box in het Nederlands willen, sommigen zullen de taalonafhankelijke spikkeleitjes met 999 Games-labeltje willen, anderen zullen de neopreen spelbordjes willen (jaaaa, nog een Wingspan-product dat 999 Games niet brengt).WTULTC schreef: Erwin, 999Games hoeft helemaal geen risico te lopen met de Nesting Box. Gewoon een Kickstarter (cq inventarisatie) open zetten op hun website en ze hadden precies de oplage kunnen weten en lopen 0% risico. Ik vind het nog steeds slechte service dat ze alles behalve de grote doos hier uitbrengen. Oké, de gespikkelde eieren brengen ze hier ook niet uit, maar dat is niet zo erg.
Het is volledig de keuze van 999 Games wat ze wel en niet brengen. Dat heeft met zakelijke inschattingen te maken, niet met slechte service. Je kan echt wel leven zonder die doos. Ook ik had die graag zien verschijnen in ons taalgebied, maar ik respecteer hun keuze volledig, en er zijn ergere zaken (de doos is taalonafhankelijk).
En een Kickstarter? Heeft 999 Games nog nooit gedaan. Zou een beetje vreemd zijn om het nu wel te doen. Dus "gewoon" een Kickstarter is helemaal niet zo gewoon.
EDIT: I stand corrected! Blijkbaar heeft 999 Games wél al een Kickstarter gedaan. Oeps!
Laatst gewijzigd door Fregonar op di 20 dec 2022, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Er staat nul tekst in de nesting box. Het heeft daarom geen enkele meerwaarde om een Nederlandse versie te hebben (of je moet wel heel erg gehecht zijn aan het logo van 999 games). Als je er een wilt, dan kan je dus gewoon de Stonemaier nesting box bestellen (zodra hij weer leverbaar is).
- WTULTC
- Elfenkoning
@ Dagmar, dat weet ik wel. Echter als 999Games hem wel had uitgegeven dan had dat enorm veel verzendkosten gescheeld tov de Stonemaier versie.
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Als jij inventariseert wie de box wil hebben, een prijs onderhandelt met Stonemaier, via Crowdfinder.be een campagne opzet, de link deelt met alle geïnteresseerden, iedereen X dagen de kans geeft via het Crowdfinder platform te betalen, dan bestelt en distribueert, dan kan je dit zelf organiseren. Je kan zelfs de doorgeefkettingmodule gebruiken om verzendkosten binnen NL en B te voorkomen.WTULTC schreef: Erwin, 999Games hoeft helemaal geen risico te lopen met de Nesting Box. Gewoon een Kickstarter (cq inventarisatie) open zetten op hun website en ze hadden precies de oplage kunnen weten en lopen 0% risico.
Iedereen blij! 999 Games kan zich richten op de projecten waaraan zij besluiten prioriteit te geven en iedereen die de doos wil hebben en via hier of CF met jouw campagne in contact komt, kan dat tegen een betere prijs dan individueel in de VS bestellen. Misschien schrijf ik me ook wel in, die doos is echt wel mooi!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
SuSuQie
- Regenmaker
Oke, ik zou die lege doos ook wel willen. Natuurlijk zonder die lelijke rode 999 games streep. Dus wat dat betreft vind ik het helemaal niet erg dat 999 hem niet uitbrengt.
Matagot heeft op 3 november via hun facebook pagina aangegeven dat zij begin 2023 via de site van Matagot & Friends een beperkte hoeveelheid gaan aanbieden. Dathoud ik voorlopig dan in de gaten.
Crowdfinder zou leuk zijn. Als Nederlander ben ik natuurlijk dol op korting
Matagot heeft op 3 november via hun facebook pagina aangegeven dat zij begin 2023 via de site van Matagot & Friends een beperkte hoeveelheid gaan aanbieden. Dathoud ik voorlopig dan in de gaten.
Crowdfinder zou leuk zijn. Als Nederlander ben ik natuurlijk dol op korting
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik vind het een prachtig plan, dat crowdfinder, en ik kan als eigenaar van een van die nesting boxes van harte aanbevelen er een in huis te halen als je portemonnee dat toelaat, want hij is schitterend en zeer praktisch. Wingspan staat er nóg sneller door op tafel.
Maar zullen we de discussie hierover voortzetten in het draadje dat we daar al voor hebben? Dat draadje vind je hier.
On Topic maar weer? Azië is dus uitverkocht bij 999 maar nog volop verkrijgbaar bij je lokale spellenwinkel. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen (bijvoorbeeld hier) en waarderingen (in de spellendatabase). De mijne is al duidelijk: vooral het Duet vind ik echt geweldig. Op zichzelf al uitstekend maar ook met alle andere kaarten erbij.
Maar zullen we de discussie hierover voortzetten in het draadje dat we daar al voor hebben? Dat draadje vind je hier.
On Topic maar weer? Azië is dus uitverkocht bij 999 maar nog volop verkrijgbaar bij je lokale spellenwinkel. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen (bijvoorbeeld hier) en waarderingen (in de spellendatabase). De mijne is al duidelijk: vooral het Duet vind ik echt geweldig. Op zichzelf al uitstekend maar ook met alle andere kaarten erbij.
- Jerome
- Gouverneur
Die lege doos heeft bepaald geen prioriteit bij mij maar als er via Crowdfinder een mooie aanbod komt dan ben ik zeker geïnteresseerd.