Zomerreleases bij White Goblin Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Re: Zomerreleases bij White Goblin Games
Wat me opvalt is dat het rondom Piraten & Kooplui verdacht stil is geworden...
Het spel heeft april niet gehaald, maar het begint er nu naar uit te zien dat juni toch ook niet in de planning meer zit. Jammer, maar helaas. Wachten dus...
Het spel heeft april niet gehaald, maar het begint er nu naar uit te zien dat juni toch ook niet in de planning meer zit. Jammer, maar helaas. Wachten dus...

Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Waarop baseer je dit? Ik vind zelf nergens signalen over een verdere vertraging.Tjoek schreef:Wat me opvalt is dat het rondom Piraten & Kooplui verdacht stil is geworden...
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Juni staat nog als releasedatum in de nieuwsbrief.Tjoek schreef:Wat me opvalt is dat het rondom Piraten & Kooplui verdacht stil is geworden...
De eerder genoemde spellen liggen volgens diezelfde nieuwsbrief vanaf morgen in de winkels.

-
missiloon
- Munchkin
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wow, en niks gekocht daarvan? welke winkel heb je ze gezien?missiloon schreef:ik heb ze vandaag al in de winkel zien liggen zelfs
-
Kwebie
- Fabrieksmanager
Ik zag ze woensdag al bij de plaatselijke spellenwinkel.
Donderdag heb ik ze gespeeld en vanaf morgen kan ik cherokee ophalen
Donderdag heb ik ze gespeeld en vanaf morgen kan ik cherokee ophalen
-
Mistharfare
- Website beheerder
In Zwolle bij Puzzel en Spel lagen ze vandaag al!
Heb even Dweebies uitgelegd gekregen maar wil die eerst spelen, K2 heb ik al, Cherokee krijg ik morgen voor mijn verjaardag
en 2-persoonsspellen speel ik weinig
, dus Jambo ook niet meegenomen.
Wel ben ik weg gegaan met:
- Kolonisten van Amerika (25,-)
- Tobago (25,-)
- Keltis (15,-)
- Manilla (10,-)
- Taipan (5,-)
Ze waren naar mijn mening erg scherp geprijsd allemaal en heb deze in laten pakken om eens een keer weg te geven.
Zit nu alleen wel met 4 dezelfde formaat dozen dus welk spel ik weg ga geven
geintje
Heb even Dweebies uitgelegd gekregen maar wil die eerst spelen, K2 heb ik al, Cherokee krijg ik morgen voor mijn verjaardag
Wel ben ik weg gegaan met:
- Kolonisten van Amerika (25,-)
- Tobago (25,-)
- Keltis (15,-)
- Manilla (10,-)
- Taipan (5,-)
Ze waren naar mijn mening erg scherp geprijsd allemaal en heb deze in laten pakken om eens een keer weg te geven.
Zit nu alleen wel met 4 dezelfde formaat dozen dus welk spel ik weg ga geven
geintje
-
interceptor
- Uitgever
Ik heb ergens gelezen dat het is uitgesteld tot ergens in de buurt van Spiel...dus dat zou rond oktober / november zijn.BaSL schreef:Juni staat nog als releasedatum in de nieuwsbrief.Tjoek schreef:Wat me opvalt is dat het rondom Piraten & Kooplui verdacht stil is geworden...
De eerder genoemde spellen liggen volgens diezelfde nieuwsbrief vanaf morgen in de winkels.
Het kan natuurlijk maar een gerucht zijn, waar ik nu aan mee doe
-
Pedro777
- Condottiërre
Geduld is een schone deugd. En ondertussen kunnen we ons bezighouden met de nieuwe releases. Vooral Cherokee en K2 spreken me aan en wil ik wel eens proberen.
-
missiloon
- Munchkin
ik heb ze gezien bij speldorado in delft waar ik de spellen die in het nieuw aangeschaft topic staan heb gekocht. Ik heb ze niet meegenomen omdat ik ze op me verlanglijstje heb gezet en dus eerst moet afwachten wat ik krijg voor ik mogelijk andere koop... wel erg lastig hoor om ze te laten liggen16 Feet Pauly schreef:Wow, en niks gekocht daarvan? welke winkel heb je ze gezien?missiloon schreef:ik heb ze vandaag al in de winkel zien liggen zelfs
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik kan je bij deze melden dat Piraten & Kooplui eerder verschijnt dan oktober / november...interceptor schreef: Ik heb ergens gelezen dat het is uitgesteld tot ergens in de buurt van Spiel...dus dat zou rond oktober / november zijn.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Zomerreleases bij White Goblin Games
Dat noemen ze een duim!
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Aras
- Geheim Genootschap
Dus juni???Bartjes! schreef:Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik kan je bij deze melden dat Piraten & Kooplui eerder verschijnt dan oktober / november...interceptor schreef: Ik heb ergens gelezen dat het is uitgesteld tot ergens in de buurt van Spiel...dus dat zou rond oktober / november zijn.
-
missiloon
- Munchkin
-
Aras
- Geheim Genootschap
Ja, dat weet ik maar Bartjes zegt eerder dan oktober/november, maar niet dat juni de maand is. Ik wil het graag zeker weten, dit is een spel waar ik echt naar uitkijk (en ik wacht al zoooooo lang)missiloon schreef:Dat is wel wat gister in de nieuwsbrief stond Aras