Wat me niet helemaal duidelijk is in de regels
Extra acties mogen gedaan worden wanneer een speler ALLEEN aan de beurt is. Maar wanneer is dit precies?
En blijven niet verkochte dakfiches liggen voor een volgende ronde?
La Granja verschijnt bij 999 Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Edwin84
- Elfenkoning
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: La Granja verschijnt bij 999 Games
Zet er even bij over welke paragraaf van de regels het gaat. Dat bevordert het begrip.Edwin84 schreef:Wat me niet helemaal duidelijk is in de regels
Extra acties mogen gedaan worden wanneer een speler ALLEEN aan de beurt is. Maar wanneer is dit precies?
En blijven niet verkochte dakfiches liggen voor een volgende ronde?
-
roubosga
- El Capitan
Nee die gaan weg, zie:Edwin84 schreef:En blijven niet verkochte dakfiches liggen voor een volgende ronde?
http://www.boardgamegeek.com/thread/1218520/roof-tiles
-
roubosga
- El Capitan
Ik denk dat het woordje ALLEEN op de verkeerde plek staat: Extra acties mogen gedaan worden ALLEEN wanneer een speler aan de beurt is.Edwin84 schreef:Wat me niet helemaal duidelijk is in de regels
De Engelse regels zijn wat dat betreft wat duidelijker:
La Granja is a very flexible game – most of the time the player whose turn it is (and only then!) may do several different things in the order of his choosing.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Bedankt voor de opheldering. Dit was precies wat ik zocht. Het woordje alleen was verwarrend.
Dat van de daktegels stond nergens in de regels en haf al een vermoeden dat die weggingen maar ben blij met de bevestiging.
Zou anders wel oneerlijk zijn als je voor minder munten een oude tegel kunt kopen.
Eerste lotje gespeeld en gewonnen met 72 tegen 57. Erg leuk spel. Deze wil ik vaker spelen
Dat van de daktegels stond nergens in de regels en haf al een vermoeden dat die weggingen maar ben blij met de bevestiging.
Zou anders wel oneerlijk zijn als je voor minder munten een oude tegel kunt kopen.
Eerste lotje gespeeld en gewonnen met 72 tegen 57. Erg leuk spel. Deze wil ik vaker spelen
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Bij de Duitse uitgave hebben mensen 6 promo kaarten ontvangen die er wel tof uitzien (qua effecten). Ben benieuwd of deze hier ook zullen uitkomen?
"I am a tattooed sexy dancing monkey"