Verder staat dit al in de communicatie sinds White Goblin Games wist dat april niet meer haalbaar was. Mondo staat voor het derde kwartaal.
Zomerreleases bij White Goblin Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Zomerreleases bij White Goblin Games
Juni stond staat in de nieuwsbrief.
Verder staat dit al in de communicatie sinds White Goblin Games wist dat april niet meer haalbaar was. Mondo staat voor het derde kwartaal.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Labels:
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Re: Zomerreleases bij White Goblin Games
Ik vulde dit meer zelf in, omdat er wel meer info over de zomerreleases kwam en Piraten & Kooplui nergens meer werd vernoemd. Hopelijk krijgen we snel een datum te horen, want ik sta in de startblokken om mijn portemonnee te trekkenErwin schreef:Waarop baseer je dit? Ik vind zelf nergens signalen over een verdere vertraging.Tjoek schreef:Wat me opvalt is dat het rondom Piraten & Kooplui verdacht stil is geworden...
Het spel heeft april niet gehaald, maar het begint er nu naar uit te zien dat juni toch ook niet in de planning meer zit. Jammer, maar helaas. Wachten dus...

-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Rondje van Tjoek!!!!Tjoek schreef: ik sta in de startblokken om mijn portemonnee te trekken
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ieder een bordspel naar keuze zekerNielsZW schreef:Rondje van Tjoek!!!!Tjoek schreef: ik sta in de startblokken om mijn portemonnee te trekken

-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Nodig alle forum leden uit voor een mooi feestje is ook goed hoor! BBQt je erbij!Tjoek schreef:Ieder een bordspel naar keuze zekerNielsZW schreef:Rondje van Tjoek!!!!Tjoek schreef: ik sta in de startblokken om mijn portemonnee te trekken
-
cab
- Burgemeester
De blikken versie van Jambo, is in het blik ruimte voor de uitbreidingen?
-
Piet
- Beheerder
Er is geen ruimte voorzien voor de uitbreidingen. Maar als je de inlay uit de doos neemt, dan kan je er wel 10 uitbreidingen in kwijt.cab schreef:De blikken versie van Jambo, is in het blik ruimte voor de uitbreidingen?
De doos heeft hetzelfde formaat als die van Verboden Eiland, Het.
-
cab
- Burgemeester
Helaas, dan doe ik het met mijn gewone versie, daar passen zonder inlay ook de kaarten wel in.Piet schreef:Er is geen ruimte voorzien voor de uitbreidingen. Maar als je de inlay uit de doos neemt, dan kan je er wel 10 uitbreidingen in kwijt.cab schreef:De blikken versie van Jambo, is in het blik ruimte voor de uitbreidingen?
De doos heeft hetzelfde formaat als die van Verboden Eiland, Het.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Tijd voor een "Jambobox" 
-
cab
- Burgemeester
Precies, hoopte dat deze uitgave dat al wasP.T. schreef:Tijd voor een "Jambobox"
-
missiloon
- Munchkin
Wauw wat een service bij white goblins, ik had een mail gestuurd omdat bij verboden eiland mijn rode mannetje ( de ingenieur) onthoofd is en binnen 2 min had ik een reactie dat het morgen wordt opgestuurd. En dat op deze avond van een landelijke feestdag 
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ik neem aan dat je op de snelle reactie doelt, want het is niet meer dan normaal dat ze het beschadigde speelstuk vervangenmissiloon schreef:Wauw wat een service bij white goblins, ik had een mail gestuurd omdat bij verboden eiland mijn rode mannetje ( de ingenieur) onthoofd is en binnen 2 min had ik een reactie dat het morgen wordt opgestuurd. En dat op deze avond van een landelijke feestdag
Iemand meer info over Piraten & Kooplui? Juni is al bijna half voorbij...

-
interceptor
- Uitgever
Dus wat is de release datum? September?Bartjes! schreef:Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik kan je bij deze melden dat Piraten & Kooplui eerder verschijnt dan oktober / november...interceptor schreef: Ik heb ergens gelezen dat het is uitgesteld tot ergens in de buurt van Spiel...dus dat zou rond oktober / november zijn.
Het kan natuurlijk maar een gerucht zijn, waar ik nu aan mee doe
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Je pion of heb je de poppetjes erbij? In het geval van t poppetje.. Dacht dat in NL alleen de pionnen versie uitgebracht werd.. Gaat WG toch nog de poppetjes leveren/verkopen?missiloon schreef:Wauw wat een service bij white goblins, ik had een mail gestuurd omdat bij verboden eiland mijn rode mannetje ( de ingenieur) onthoofd is en binnen 2 min had ik een reactie dat het morgen wordt opgestuurd. En dat op deze avond van een landelijke feestdag
-
missiloon
- Munchkin
Pion, ik heb idd geen mannetjes maar gewoon pionnetjes, maar dat maakte dat een rood onthoofd pionnetje er alsnog niet uit zietJorrit schreef:Je pion of heb je de poppetjes erbij? In het geval van t poppetje.. Dacht dat in NL alleen de pionnen versie uitgebracht werd.. Gaat WG toch nog de poppetjes leveren/verkopen?missiloon schreef:Wauw wat een service bij white goblins, ik had een mail gestuurd omdat bij verboden eiland mijn rode mannetje ( de ingenieur) onthoofd is en binnen 2 min had ik een reactie dat het morgen wordt opgestuurd. En dat op deze avond van een landelijke feestdag