Ja, hallohee. Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze zich door Magic Realm heengeworsteld hebben?! In 1979 was er trouwens ook niet veel anders te doen dan jezelf avonden met dezelfde spelregels te vermaken (of anders keet trappen in je woonplaats); ik geloof dat zelfs de LCD handhelds van Nintendo er nog niet eens waren. Dat waren beslist andere tijden voor bordspellen. (Op dat moment schaakte en mah-jonggde ik alleen maar.)
Maar misschien een leuke voor Dharquen: Magic Realm 'even' uitleggen.
WGG Releases
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Re: WGG Releases
Jezus christus hoe oud zijn jullie wel niet? 80 ? 
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Wel netjes blijven. Je kunt die limoenfrisse jonge knul uit Zaandam niet op één hoop gooien met deze krasse knar uit bouwjaar '61.16 Feet Pauly schreef:Jezus christus hoe oud zijn jullie wel niet? 80 ?
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Ik bedoelde bij elkaar opgeteldErwin schreef:Wel netjes blijven. Je kunt die limoenfrisse jonge knul uit Zaandam niet op één hoop gooien met deze krasse knar uit bouwjaar '61.16 Feet Pauly schreef:Jezus christus hoe oud zijn jullie wel niet? 80 ?
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
We zijn dan bijzonder gecharmeerd van je jeugdige inschatting van onze leeftijden. Het doet een mens goed om voor jonger te worden aangezien dan hij in werkelijkheid is.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Denk dat je er met 80 dichterbij zat16 Feet Pauly schreef:Ik bedoelde bij elkaar opgeteldErwin schreef:Wel netjes blijven. Je kunt die limoenfrisse jonge knul uit Zaandam niet op één hoop gooien met deze krasse knar uit bouwjaar '61.16 Feet Pauly schreef:Jezus christus hoe oud zijn jullie wel niet? 80 ?
-
akmarten
- Rooster Booster
Iemand die een idee heeft of Terra Mystica daadwerkelijk op 26 februari uitkomt?
Mijn winkelier zei dat hij nog geen bestelling kon plaatsen bij WGG, en ik heb na een kleine week nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag aan hen.
Mijn winkelier zei dat hij nog geen bestelling kon plaatsen bij WGG, en ik heb na een kleine week nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag aan hen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De Duitse uitgever meldt sinds vorige week dat het spel begin maart wordt geproduceerd. Dit geldt ongetwijfeld ook voor de NL-editie.akmarten schreef:Iemand die een idee heeft of Terra Mystica daadwerkelijk op 26 februari uitkomt?
-
terjul
- Burgemeester
Ik ben benieuwd....Erwin schreef:De Duitse uitgever meldt sinds vorige week dat het spel begin maart wordt geproduceerd. Dit geldt ongetwijfeld ook voor de NL-editie.akmarten schreef:Iemand die een idee heeft of Terra Mystica daadwerkelijk op 26 februari uitkomt?
-
Bartjes!
- Uitgever
Exact! Een concrete datum is nog niet bekend, maar de NL versie loopt in dezelfde printrun mee.Erwin schreef:De Duitse uitgever meldt sinds vorige week dat het spel begin maart wordt geproduceerd. Dit geldt ongetwijfeld ook voor de NL-editie.akmarten schreef:Iemand die een idee heeft of Terra Mystica daadwerkelijk op 26 februari uitkomt?