Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderators: Ereleden, Website beheerders

Idd zelfde gevoelfinalstruggle schreef: Ben zo blij dat ik dit achteraf aan mij voorbij heb laten gaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb nu net spel 2 gespeeld met mijn vrouw en ik vind dat het zeker werkt met 2: heel snel en overzichtelijk. Dit is natuurlijk nog maar een beperkte ervaring.Joel22 schreef: Iemand enig idee hoe dit spel met een kleine groep speelt. Ik kan het spel met zij 3en gaan spelen. Ik zie op BGG dat 6 het mooiste is. Heeft iemand ervaringen met een campagne met een kleine groep?
Top! Ben al om, moet alleen eerst pandemic season 2 afspelen :p. Pakt me toch minder dan season 1.stefaan schreef:Ik heb nu net spel 2 gespeeld met mijn vrouw en ik vind dat het zeker werkt met 2: heel snel en overzichtelijk. Dit is natuurlijk nog maar een beperkte ervaring.Joel22 schreef: Iemand enig idee hoe dit spel met een kleine groep speelt. Ik kan het spel met zij 3en gaan spelen. Ik zie op BGG dat 6 het mooiste is. Heeft iemand ervaringen met een campagne met een kleine groep?
Bijzonder. Ik vind PL2 echt beter dan 1.Joel22 schreef:Top! Ben al om, moet alleen eerst pandemic season 2 afspelen :p. Pakt me toch minder dan season 1.stefaan schreef:Ik heb nu net spel 2 gespeeld met mijn vrouw en ik vind dat het zeker werkt met 2: heel snel en overzichtelijk. Dit is natuurlijk nog maar een beperkte ervaring.Joel22 schreef: Iemand enig idee hoe dit spel met een kleine groep speelt. Ik kan het spel met zij 3en gaan spelen. Ik zie op BGG dat 6 het mooiste is. Heeft iemand ervaringen met een campagne met een kleine groep?
Misschien komt het nog, ik groei er wel in naarmate het seizoen vordert gaan nu aan Maart beginnen.Ruud2009 schreef:Bijzonder. Ik vind PL2 echt beter dan 1.Joel22 schreef:Top! Ben al om, moet alleen eerst pandemic season 2 afspelen :p. Pakt me toch minder dan season 1.stefaan schreef:Ik heb nu net spel 2 gespeeld met mijn vrouw en ik vind dat het zeker werkt met 2: heel snel en overzichtelijk. Dit is natuurlijk nog maar een beperkte ervaring.Joel22 schreef: Iemand enig idee hoe dit spel met een kleine groep speelt. Ik kan het spel met zij 3en gaan spelen. Ik zie op BGG dat 6 het mooiste is. Heeft iemand ervaringen met een campagne met een kleine groep?
Klinkt misschien raar, maar hoe kunnen we dit verifieren? Oftewel kun je een bron vermelden? Ik wil in de toekomst niet verkeerd starten want ik wil het wel gaan spelen...stefaan schreef: Misschien hier ook even wat mensen waarschuwen voor een vervelende vertaalfout: je start in spel 1 met 4 geld en niet met 0. Bijzonder jammer, ik begrijp meer en meer de spelers die niet meer in het Nederlands kopen.
Bron ondertussen zelf gevonden in de afbeeldingen van Charterstone op BGG.El Rubinio schreef:Klinkt misschien raar, maar hoe kunnen we dit verifieren? Oftewel kun je een bron vermelden? Ik wil in de toekomst niet verkeerd starten want ik wil het wel gaan spelen...stefaan schreef: Misschien hier ook even wat mensen waarschuwen voor een vervelende vertaalfout: je start in spel 1 met 4 geld en niet met 0. Bijzonder jammer, ik begrijp meer en meer de spelers die niet meer in het Nederlands kopen.
Dat klinkt niet zo raar, geen probleem. In de Charterstonefacebookgroep heeft Jamey Stegmaier gereageerd op een opmerkzame speler die vergeleken had met rulebooks in andere talen:El Rubinio schreef:Klinkt misschien raar, maar hoe kunnen we dit verifieren? Oftewel kun je een bron vermelden? Ik wil in de toekomst niet verkeerd starten want ik wil het wel gaan spelen...stefaan schreef: Misschien hier ook even wat mensen waarschuwen voor een vervelende vertaalfout: je start in spel 1 met 4 geld en niet met 0. Bijzonder jammer, ik begrijp meer en meer de spelers die niet meer in het Nederlands kopen.
Ik heb het ook al gemeld aan whitegoblin, ik ben benieuwd hoe ze dit zullen oplossen. Voor alle duidelijkheid, het gaat enkel over spel 1.That's a big mistake! I'll note that in the FAQ and tell White Goblin.
Moet ik me nou mezelf nou weer herhalen?stefaan schreef: Intussen staat het erratum op de charterstonepagina van de whitegobligamessite. Hopelijk zorgt dat dat veel mensen juist starten. Een antwoord op mijn mail kreeg ik echter niet. Communiceren is deze week duidelijk niet het sterke punt bij uitgevers. Of ik ben een moeilijke mens.![]()
Ik ken je niet goed genoeg om daarover te oordelen...kersje86 schreef: Ben ik nu een moeilijk mens?
Tot nu toe is er één vertaalfout ontdekt op een gigantische hoeveelheid tekst. Ik vind dat veel mensen hier wel erg negatief op reageren.kersje86 schreef: Hopelijk dat tegen die tijd dat we klaar zijn dat alle fouten dan bekend zijn(en uit ervaring) dat we dan de NL versie normaal kunnen spelen.